מומלץ בקור: האירועים המומלצים באתרי הסקי ל-2012

אתרי הסקי ברחבי אירופה הם כבר מזמן לא רק אתרי גלישה ■ לצד הסקי מציעים האתרים שלל פעילויות ואטרקציות מיוחדות ■ בסקי דיל גיבשו עבורכם את ההמלצות החמות בנושא

אתרי הסקי ברחבי אירופה הם כבר מזמן לא רק אתרי גלישה. לצד הגלישה, מציעים האתרים שלל פעילויות ואטרקציות מיוחדות המושכות אליהם מדי שנה אלפי אנשים. לאורך עונת הסקי מתקיימים מאות אירועים, פסטיבלים ותחרויות ספורט, מתוכם ישנם כמה מומלצים במיוחד שלא כדאי לכם לפספס. בסקי דיל ריכזו את ההמלצות החמות בנושא.

תוצרת כחול לבן:

■ פסטיבל העונה של חברת SkiDeal ו - Heineken בפאסו טונלה, איטליה - שנה שעברה זה היה ברי סחרוף באתר סלה רונדה. הפעם זו תהיה להקת משינה בפאסו טונלה. אירוע העונה של חברת SkiDeal ו - Heineken מציע חגיגה ענקית: שבוע של גלישה, מסיבות ענק בהשתתפות תקליטנים בינלאומיים והופעה של להקת משינה. מדי ערב יתקיימו בעיירה מסיבות אפרה סקי מסביב לשעון עם המון בירה ואטרקציות נוספות. בין כל הבילויים אל תוותרו גם על מרחב הגלישה המשובח של פאסו טונלה, הכולל 120 ק"מ של מסלולים מצוינים, כמויות שלג גדולות ושפע ימי שמש.

מתי: 24-31.3.12

ספורט:

■ משחקי ה-X Games בטין, צרפת - תחרות משחקי החורף הגדולה באירופה אשר תתקיים בטין זו השנה השלישית ברציפות. התחרות נמשכת שלושה ימים וכוללת ארבעה ענפי תחרויות עם 150 מגולשי הסקי והסנובורד הטובים בעולם. התחרויות נערכות בקטגוריות שונות: סקי ב-SuperPipe, סנובורד ב-SuperPipe, Slopestyle סקי ו-Slopestyle סנובורד - כאשר בכל אחת מהן מתחרים גברים ונשים בנפרד. השנה לראשונה יתווסף גם קפיצות באופנועי שלג כענף מן המניין. בשעות הערב תמצאו בעיירה שפע של מסיבות ודי.ג'ייז מסביב לשעון, עם אלפי גולשים מכל העולם.

מתי: 14-16.3.12

■ פסטיבל Snowboard & Telus world ski בוויסלר, קנדה - חגיגות סיום העונה באתר הסקי הכי גדול בצפון אמריקה. מדובר על פסטיבל של 10 ימים רצופים עם מסיבות ענק, תחרויות גלישה, תצוגות אופנה והופעות חיות. במהלך הפסטיבל תהיה לכם הזדמנות גם לבדוק במו רגליכם את ציוד הגלישה הכי חדיש, להתחכך בגולשים מקצוענים שמגיעים לתחרות המרכזית וליהנות מאווירה מחשמלת.

מתי: 13-23.4.12

מוזיקה:

■ פסטיבל Snowbombing במאיירהופן, אוסטריה - עבור חובבי מוזיקה אלקטרונית ומסיבות ענק, מדובר על אירוע חובה. אירועי ה-Snowbombing מתקיימים בכל מקום אפשרי - בברי אפרה סקי, בחוות האיגלואים (The White Lounge), ברחוב הראשי ואפילו ביער. מרכז העיירה הופך לחגיגה ססגונית אחת גדולה עם די.ג'ייז מכל העולם, הופעות חיות, שפע של אלכוהול ואנשים מחופשים. בין האמנים שיופיעו השנה ניתן למנות את Snoop Dogg, להקת Vaccines, Fatboy Slim D.j Shadow ורבים אחרים.

מתי: 9-14.4.12

■ שבוע ה-Dutch Week בוואל טורנס, צרפת - זה כבר הפך למסורת. מדי שנה מציינים ההולנדים את יום המלכה שלהם בואל טורנס, עיירת הסקי הגבוהה ביותר באירופה (2,300 מ'). העיירה כולה נצבעת בכתום והמוני צעירים נוהרים אליה כדי ליהנות מהאווירה המיוחדת ושלל ההופעות והמסיבות. מזג האוויר בתקופה זו מצוין ויאפשר לכם לגלוש על שלג איכותי עם שמש מלטפת. בוואל טורנס לבדה תמצאו 140 ק"מ של מסלולים, ובמרחב שלושת העמקים כולו מחכים לכם 600 ק"מ מחוברים. ישנם שפע אוף פיסטים ופסגות בגובה של יותר מ-3,000 מ'!

מתי: 28.4-5.5.12

■ מופע סוף העונה - Top of the Mountain באישגל, אוסטריה - לא סתם זכה האתר אישגל (Ischgl) לתואר מלך חיי הלילה של אתרי הסקי באירופה. בתחילת ובסוף כל עונת סקי מתקיימות בו הופעות ענק אשר מושכות מדי שנה את האמנים הכי חמים. הופעת סוף העונה תתקיים כמדי שנה בסוף אפריל בלב האתר מול עשרות אלפי גולשים. לאחר ההופעה נמשכות החגיגות ברחובות ובמועדוני העיירה לאורך כל הלילה. זהותם של האמנים אשר יופיעו בסוף העונה נשמרת בסוד, אבל אם נסתמך על רשימת האמנים שהופיעה עד כה, אין מה לחשוש. בין האמנים שהופיעו באישגל: אלטון ג'ון, בון ג'ובי, אלישיה, קיז, קייטי פרי, ריהאנה, להקת גוסיפ, קיילי מינוג ורבים אחרים.

מתי: 30.4.12