פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.5 מיליון שקל

האם חזרת שופרסל ל-5 המותגים המושקעים מסמנת התאוששות בשוק הפרסום?‏

‎‎סוף השנה מתאפיין בפרסום בווליום גבוה בגיזרת הסלולר, וזהו אולי רמז לבאות ב-2012. כאשר בוחנים את הקמפיינים השונים של סלקום, אורנג' ופלאפון, מגלים כי לצד הקמפיין המכירתי של סלקום המעודד שדרוג למכשיר סמארטפון וקבלת מכשיר טאבלט, וקמפיין שירות הלקוחות של אורנג' המצהיר על שקיפות במבנה החשבונית, הבשורה הטכנולוגית החשובה מגיעה דווקא מכיוונה של חברת פלאפון, הממוקמת במקום הראשון השבוע בטבלת המותגים המושקעים.

‏פלאפון מצהירה כי היא מכפילה את מהירות הרשת שלה לעד ‏mb‏42 והופכת בכך להיות רשת הסלולר המהירה בישראל. יש לזכור כי עד לפני 3 שנים היתה פלאפון בנחיתות טכנולוגית מול מתחרותיה, וזאת עד שהשיקה מחדש ובהצלחה את המותג שלה מחדש באמצעות מעבר לטכנולוגיה מתקדמת. מאז מצליחה פלאפון לבדל עצמה טכנולוגית משאר המתחרות ואף להוביל במהירות הגלישה החשובה כל-כך לבעלי סמארטפונים.

המהלך נתמך על-ידי קמפיין מבית היוצר של אדלר-חומסקי, המותחים את גבולות השפה הפרסומית שאמנם עדיין נטועה בעולמות הפנטזיה, אבל מכילה עומק ורבדים בעולם של חלומות שבו הכל יכול לקרות.

‏לאחר היעדרות ארוכה, נכנסת רשת שופרסל השבוע לטבלת המותגים המושקעים. האם זהו עוד סימן לכך ששוק הפרסום מבריא? שופרסל יוצאת במבצע סוף השנה הקבוע: "מסיבה ללא מע"מ בכל מחלקות האלקטרוניקה".

המסר הינו צרכני בהחלט, ומשרד הפרסום הוא גיתם ‏BBDO‏, המציג טריו מרשים בטבלה השבועית עם המשך פרסום משעשע לבנק הפועלים, המחנך את הדור הצעיר לחסוך באמצעות דן חסכן, ארז טל ועלמה זק וקמפיין השדרוגים של סלקום.

‏בזק, חברת-האם של פלאפון, בולטת גם היא השבוע ומופיעה בטבלה עם קמפיין מכירתי חדש תחת הסלוגן: "חייב לשתף מישהו?" באמצעות אדלר-חומסקי.

‏‎‎המותגים המושקעים

‏1. ‎‎פלאפון - 1,581,304 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי

‏2. בנק הפועלים - 1,554,396 שקל - באמצעות גיתם ‏BBDO‏

3. שופרסל - 1,528,076 שקל - באמצעות גיתם ‏BBDO‏

4. בזק - 1,249,886 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי

‏5. סלקום - 1,109,991 שקל - באמצעות גיתם ‏BBDO‏ ‏

‏* הנתונים מתייחסים לתאריכים 23-29/12/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום. ‏