האזינו: שיחה עם נציגת שירות של לאומי קארד היום

לאחר 8 דקות המתנה הרגיעה נציגת השירות ואמרה כי לאומי קארד חוסמת כרטיסים שפרטיהם נגנבו באינטרנט ויוצרת קשר עם הלקוחות

8 דקות - זהו פרק הזמן שלקח לנו להגיע לנציגת שירות של חברת לאומי קארד הבוקר (ג'). העומסים על מוקדי השירות של חברות כרטיסי האשראי היו כבדים במיוחד נוכח גניבת פרטי כרטיסי האשראי באינטרנט, ולקוחות רבים התלוננו על זמני המתנה ארוכים ולעתים ניתוקי שיחות.

בלאומי קארד, למשל, ניסו להרגיע את הלקוחות עם מענה קולי, לפיו החברה "פעלה לחסום את הכרטיסים מלבצע עסקאות אינטרנט". לאחר דקות ארוכות של המתנה, נציגת השירות הרגיעה ומסרה כי מחלקת הביטחון של החברה פונה באופן יזום ללקוחות שפרטי כרטיסיהם נגנבו, וכי החברה חוסמת כרטיסים אלה.

צפו בווידיאו המלא ובו השיחה עם נציגת שירות הלקוחות.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988