הוט מקימה חטיבת לקוחות עסקיים שבראשה יעמוד אסי מויאל

הקמת החטיבה באה בעקבות הצורך במיקוד בלקוחות עסקיים גדולים ובינוניים - מגזר שלא ניתנה לו תשומת-לב ראויה מאז החלה הוט את פעילותה בשוק התקשורת

מנכ"ל הוט, הרצל עוזר, הודיע היום (ד') על הקמת חטיבה עסקית חדשה שבראשה יעמוד אסי מויאל. הקמת החטיבה באה בעקבות הצורך במיקוד בלקוחות עסקיים גדולים ובינוניים - מגזר שלא ניתנה לו תשומת-לב ראויה מאז החלה החברה את פעילותה בשוק התקשורת.

הוט ביצעה לאחרונה שדרוג משמעותי של רשת התקשורת שלה במכוון לעולם העסקי, והיא מתכוונת לנצל את הפריסה הארצית שיש לה על מנת להתחרות על ליבם של לקוחות עסקיים גדולים.

בכך משלימה החברה מהלך שהחל לפני כחודשיים, במסגרתו הוחלט על הקמת שתי חטיבות נפרדות - חטיבת לקוחות פרטיים וחטיבת לקוחות עסקיים.

בשלב הראשון מונה אילן צחי, ששימש בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל שירות לקוחות והוביל לשיפור ניכר בשירות, לתפקיד סמנכ"ל חטיבת לקוחות פרטיים, הכוללת שירות ומכירות למגזר הפרטי. במקביל הוקמה חטיבת לקוחות עסקיים, הכוללת שירות ומכירות למגזר העסקי.

אסי מויאל (40) שימש בתפקיד מנהל אגף עסקי בחברה במשך שנתיים, ולאחר מכן עבר למיקרוסופט, שם שימש כ-3 שנים כמנהל קבוצת תקשורת ותעשייה.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988