מנכ"ל קשת: "זה יהיה רבעון טוב. כמה הוא יהיה יציב? לא יודע"

אבי ניר: "התקשורת צריכה להתנהל במנותק מפוליטיקה ורגולציה" ■ זכיינית ערוץ 2 קשת הובילה במספר הפרסים שחולקו בטקס פרסי הטלוויזיה ביום שישי האחרון

"מבחינת ההערכה בקרב הצופים אנחנו מקבלים תמונה ברורה, אך התמונה הכלכלית פחות ברורה" - כך אומר היום (א') ל"גלובס" מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת, אבי ניר, שהזכיינית שבראשה הוא עומד הובילה בתחרות פרסי הטלוויזיה שחולקו על-ידי האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה ביום שישי האחרון.

לדברי ניר, "לפחות כרגע, כשאנחנו מסתכלים על רבעון שעולות בו תוכניות כמו 'האח הגדול' ו'ארץ נהדרת', זה נראה טוב מבחינה יצירתית. עד כמה המבנה הזה יציב? אני לא יודע".

קשת הצליחה לגרוף 12 פרסים בטקס, יותר מכל גוף שידור אחר - בין היתר בעבור "האח הגדול", "ארץ נהדרת", "פלפלים צהובים" ו"עבודה ערבית".

ניר התייחס היום גם לקשר בין הפוליטיקאים לתקשורת. לדבריו, "התקשורת צריכה להתנהל בעולם מנותק מפוליטיקה ורגולציה".

עוד אמר ניר כי יש צורך בניתוח עמוק יותר על מנת להבריא את השוק. "הצלחה של תוכניות כמו 'עבודה ערבית' ו'פלפלים צהובים' בפריים-טיים זה לא מקרי". לדבריו, זו תולדה של גישה של הזכיינית "לקחת יוצרים, לא משנה מאיזה ז'אנר, שיש להם הבעה מקורית. ועובדה שאפשר להגיע לתוצאות בז'אנרים שונים".

עוד זכתה בטקס "המקור" של ערוץ 10, והתבלטה גם הוט, שזכתה ב-4 פרסים בעבור "הינשופים", "חסמב"ה דור 3", "נבלות" ו"מחוברים". yes זכתה בשני פרסים בעבור "המשרד". זכיינית ערוץ 2 רשת לא גרפה אף פרס בטקס.