אלי ישי על לפיד: "אני חושש מדבר אחד - שנאה והסתה"

כך אמר אלי ישי בראיון ברדיו "קול חי" בתגובה להצטרפותו של לפיד לפוליטקה ■ "ההסתה נגדנו היא חריפה וקשה ולא תמיד מצליחים לבלום את גל ההסתה הזאת"

יו"ר ש"ס אלי ישי הגיב הערב (א') בראיון למהדורה המרכזית של רדיו 'קול חי' על הצטרפותו של יאיר לפיד לפוליטיקה ואמר: "אני חושש מדבר אחד מהשנאה וההסתה, מזה אני חושש לא ממנדט כזה או אחר ולא ממפלגה כזאת או אחרת.

"ישנם הרבה מפלגות, חדשות וישנות, שינסו לעשות הכל כדי להשיג מנדטים. אני לא חושש מאף אחד ומאמין בקדוש-ברוכו. אני יודע שמה שטוב אנחנו עושים ומה שנכון בעולם בסופו של דבר מנהיג אותו", הוא הוסיף.

עוד אמר ישי כי "ההסתה נגדנו (החרדים) היא חריפה וקשה ולא תמיד מצליחים לבלום את גל ההסתה הזאת. אני רוצה שהציבור יתעורר ויבין מה תהיה התחרות שתתחיל בקמפיין הבחירות הבאות כנראה - מי יכה יותר בחרדים".

בתוך כך, ברצף התגובות של הפולטיקאים להודעת הפרישה של יאיר לפיד, הגיב גם שר החינוך, גדעון סער, שהתראיין הערב לתוכניתו של אבי מימרן ב"רדיו קול ברמה" בעקבות אישור חוק חינוך חינם מגיל 3 הערב בכנסת.

בראיון מתייחס סער לראשונה להחלטתו של יאיר לפיד לעזוב את עולם התקשורת והמעבר לחיים הפוליטים. "יאיר לפיד מתחרה על קולות ממפלגות המרכז ושמאלה מהמרכז ולא ימינה מהמרכז, ואני לא מוטרד מהצטרפותו לחיים הפוליטים", טען סער.