יורו ישראל תנהל את תקציב המדיה של מותג "הלו 015"

■התקציב יעמוד על כ-15 מיליון שקל * החברה שמספקת שירותי שיחות בינלאומיות תנהל את הפעילות הפרסומית בעצמה

תקציב המדיה של היל"ת (החברה הישראלית לתקשורת) למותג התקשורת "הלו 015" ינוהל במשרד הפרסום יורו ישראל - כך נודע ל"גלובס". בחברה לא מתכוונים לבחור משרד פרסום חיצוני, וכל הפעילות הפרסומית תעשה באופן עצמאי מתוך החברה. רביב יצחקי, סמנכ"ל היל"ת, מגיע במקור מתחום הפרסום ושימש בעבר בשורת תפקידים כמנהל קריאייטיב - בין היתר במשרד הפרסום אריאלי בימיו הטובים.

עם זאת, נראה כי בהיל"ת לא מתכננים לעסוק בענייני מדיה ולכן העבירו את תקציב המדיה לקבוצת יורו ישראל שתנהל גם את תקציב היח"צ של החברה. מדובר בתקציב הצפוי לעמוד על כ-15 מיליון שקל ב-2012.

"הלו 015" עוסקת בשלב זה בתחום השיחות הבינלאומיות. פעילותה הושקה לפני ימים ספורים לאחר שהחברה שקיבלה רישיון ממשרד התקשורת להפעלת השירות. ההבטחה השיווקית של החברה היא מתן מחיר זול במיוחד ללא התניה לרישום מראש כמנוי החברה. בהמשך הודיעה החברה כי בכוונתה להיכנס לפעילות גם בתחום האינטרנט והסלולר כמפעיל וירטואלי (MVNO).

יו"ר החברה הוא יורם שכטר, המכהן כיום גם כיו"ר חברת החדשות של ערוץ 10. מנכ"ל החברה הוא רוני לשצ'ינסקי. את השקת "הלו 015" צפוי ללוות קמפיין בכיכובו של זוכה תוכנית הריאליטי "חי בלה לה לנד", אלון דה לוקו.

איל ארד, יו"ר יורו ישראל, אישר את הפרטים ומסר בתגובה: "אנו שמחים ללוות את השקתה של חברת תקשורת חדשה בישראל, שתציע את המהפכה הצרכנית הגדולה בתחום". יש לציין, כי ארד תקשורת ויורו ישראל ליוו לפני כעשור במשותף את כניסתה של ברק 013 לתחום השיחות הבינלאומיות.