CES: סוני אריקסון משנה את השם לסוני מובייל קומיוניקיישן

סוני הכריזה בתערוכה על 2 סמארטפונים חדשים

לפני מספר חודשים הודיעה סוני שהיא רוכשת את חלקה במיזם הסלולר המשותף עם סוני אריקסון. הצעד הראשון של חברת הסלולר יצא לדרך בתערוכה, כאשר היא הכריזה על השם החדש שלה בתחום - סוני מובייל קומיוניקיישן, כאשר המכשירים שיצאו לשוק, יקבלו את הלוגו של סוני, המופיע במוצרי אלקטרוניקה רבים, כמו טלוויזיות, טאבלטים ולפטופים.

סוני הכריזה על 2 סמארטפונים חדשים מתוצרתה. הדגם הראשון Ion, מיועד לשוק האמריקאי ולמפעילת הסלולר AT&T. המכשיר הזה, יהיה מסוגל לעבוד על רשת הדור הרביעי - LTE, כאשר הוא יצא ברבעון השני של השנה.

ל-Ion השייך לסדרת האקספריה של החברה, יש מסך ענק בגודל 4.6 אינץ ומצלמה עם חיישן של 12 מגה פיקסל ומהירות הפעלה של 1.5 שניות ממצב המתנה, מה שאמור לאפשר למשתמשים, יכולת צילום זריזה.

מכיוון שמדובר בסמארטפון ששייך לסוני, החברה מאפשרת לו להתחבר לשירותי התוכן שלה, כמו Music Unlimited ו-Video Unlimited. שני השירותים שלא פועלים בישראל, מציעים גישה נוחה להאזנה לשירים וצפייה בסרטים במגוון מוצרי החברה של סוני, כמו הטלוויזיות שלה, קונסולות המשחקים ונגני הבלו-ריי. ההצטרפות של הסמארטפונים לשירותים אלו, תאפשר ללקוחות החברה, חופשיות רבה יותר בצפייה ובהאזנה לתכנים שלה.

נתונים טכניים נוספים של ה-Ion, כוללים: מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ וזיכרון פנימי של 16 ג'יגה לאחסון נתונים.

דגם אחר, עליו סוני הכריזה הוא האקספריה S, שמיועד לצאת במדינות רבות בעולם ברבעון זה. בדומה ל-Ion הוא יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל 2.3. המסך שלו הוא בגודל 4.3 אינץ', המעבד כפול ליבה מגיע במהירות 1.5 ג'יגה הרץ והמצלמה עם חיישן 12 מגה פיקסל.

הכותב הינו אורח חברת יורוקום-פנסוניק בתערוכה