חדשות טובות לווידמד: קיבלה הזמנה ראשונה למערכת שלה

המערכת המכונה MORPHEUS OX, הוזמנה על ידי חברה קנדית המספקת שירותים למעבדות שינה ■ המערכת מאפשרת אבחון פשוט ויעיל של דום נשימה בשינה, הפרעות קצב והקלטת נחירות.

חברת ווידמד הודיעה היום (ג') כי היא קיבלה הזמנה ראשונה למערכת שהיא פיתחה ונועדה לבצע בדיקות שינה ביתיות. המערכת המכונה MORPHEUS OX, הוזמנה על ידי חברה קנדית המספקת שירותים למעבדות שינה.

כזכור, לפני כחודשיים החברה קיבלה הזמנות נוספות למערכת נוספת שהיא משווקת - Morpheus®Hx מ-GE Healthcare, עבור השוק הקנדי והשוק הקוריאני. מהחברה נמסר כי בין היתר, תשמש המערכת לבדיקת השוק הקנדי ולזיהוי פלחי השוק המתאימים עבור המכשיר.

"לאחר השלמת כל הליכי הרגולציה בקנדה ומערכת ניסונית שכבר קיימת במדינה, אנו שמחים להשיק מוצר נוסף", אומרת מנכ"ל חברת ווידמד אניה אלדן.

מערכת MORPHEUS OX מאפשרת אבחון פשוט ויעיל של דום נשימה בשינה, הפרעות קצב והקלטת נחירות. בעזרת המערכת ניתן לבצע את בדיקת השינה בבית על ידי הקלטה ואגירת הנתונים הקליניים של החולה במכשיר הסלולר.

חברת ווידמד מפתחת פלטפורמת ניהול רשת, הכוללת ניהול כולל, נתונים קליניים, דוחות וכלי אחסון המידע. המערכת של ווידמד מספקת אנליזה לפיענוח אוטומטי ומדוייק של אותות ביולוגיים במהלך השינה. לחברה שלושה קווי מוצרים המאושרים לשיווק באירופה וארה"ב.