חברת די מדיקל קיבלה אישור למשאבת האינסולין שלה

חברת המכשור הרפואי די מדיקל הודיעה היום כי קיבלה אישור CE למשאבת האינסולין הרב פעמית "ספרינג זון" ■ חזקיה צור, סמנכ"ל התפעול של החברה: "אישור ה-CE הינו אבן דרך חשובה שהגיעה בתזמון מושלם"

חברת המכשור הרפואי די מדיקל הודיעה היום (ד') כי קיבלה אישור CE למשאבת האינסולין הרב פעמית "ספרינג זון", אשר מחליפה את הדור הראשון של משאבת "ADI" של החברה.

מוקדם יותר השבוע הומלץ סט האינפוזיה של החברה, "ספרינג", במדריך לצרכן 2012 של איגוד הסכרת האמריקני המפורסם על-ידי מגזין Diabetes Forecast -consumer-guide. "אנו שמחים כי במהלך הרחבת רשת ההפצה שלנו בארה"ב, סט האינפוזיה מתקבל באהדה בשוק, ולראיה מפורסם בקטגורית "חדש וראוי לציון" במדריך לצרכן החשוב ביותר של איגוד הסכרת". אמר אפרי ארגמן, מנכ"ל די מדיקל.

חזקיה צורי, סמנכ"ל התפעול של די מדיקל, ציין כי "אישור ה-CE הינו אבן דרך חשובה שהגיעה בתזמון מושלם, כאשר אנו מוכנים לשיתופי פעולה למסחור המשאבה. אנו ממשיכים להתקדם עם החדרת סט האינפוזיה האוניברסלי של החברה, בשווקי אירופה וצפון אמריקה. שיפור והרחבת יכולות הייצור של החברה בשנים האחרונות וכן הרחבת ערוצי השיווק של המוצרים יאפשרו לנו להציג לשוק, בצורה קלה יותר, את הדור הבא של חדשנות החברה".