טלוויזיה של Loewe - יקרה ולא מספיק איכותית

תג המחיר הגבוה של המסך Loewe Individual לא מצדיק את איכות התמונה, העיצוב הקצת מיושן והממשק הלא ידידותי ■ היינו מחפשים דגם LED של סמסונג או פלזמה של פנסוניק ועדיין נשארים עם עודף של אלפי שקלים

הבדלי האיכויות בין מסכי הטלוויזיה היטשטשו בשנים האחרונות. לפעמים המחיר הגבוה של מסך של חברה יוקרתית אינו משקף בהכרח איכות גבוהה, ואפשר למצוא מסכים זולים יותר ופחות יוקרתיים המציעים איכויות טובות יותר. כך במקרה של דגם Individual של חברת Loewe הגרמנית, חברה הממותגת כיצרנית מסכי יוקרה איכותיים ומעוצבים.

עיצוב: כבר תקופה ארוכה שהדגמים של לווה מעוצבים באופן דומה. למרות המראה היוקרתי, ובמיוחד לאור הטלוויזיות הדקיקות שמשווקות מתחרותיה הקוריאניות, יש תחושה שהחברה הגרמנית הפכה לשמרנית. דגם Individual בגודל 46 אינץ' אינו ממש דק, והמסגרת העבה סתם הפכה אותו לגדול יותר. מצד שני, אפשר להגיד שזה עיצובי.

סאונד: לווה שילבה במסך רמקול מלבני. הוא מחובר לרגלית כחלק נפרד, אבל תואם לדגם הזה. הצליל טוב, אבל לא מספיק נעים לאוזן בהאזנה למוזיקה בווליום גבוה.

שלט רחוק: השלט מרגיש נוח ביד ומספק תחושה יוקרתית יותר מרוב השלטים של טלוויזיות אחרות, רק שאין כאן תאורה אחורית לכפתורים. בהמשך לעיצוב המסך, גם השלט הרחוק מגיע באותם צבעים של כסוף ושחור.

תמונה: התמונה פחות טובה משציפינו ממסך עם תג מחיר כזה. איכות התמונה בשידור רגיל בחיבור סקארט לממיר לא מספיק נקייה, ולפעמים קווי הפנים החיצוניים לא מספיק חלקים. כמובן שבשידור HD או בחיבור לממיר HDMI לצפייה בשידור רגיל, התמונה יותר טובה. הפריעה לנו זליגת אור בחלק מהפינות.

תלת-ממד: המסך תומך בתלת-ממד והאפקט בסך הכול טוב. רוב הסיכויים הם שכרגע לא ממש תשתמשו בו (בגלל היצע התוכן).

ממשק: הממשק הוא לא מהידידותיים שפגשנו, ואין גם גיור שלו לעברית. מצד שני, מערכת ההפעלה כאן כוללת ממשק מדיה חביב, המציע גלישה באינטרנט בחיבור אלחוטי לרשת הביתית. הדפדפן למרבה הפלא, ידע לקרוא עברית, אבל הוא הציע חוויה איטית ולא נוחה לשימוש. יש כאן גם נגן מוזיקה שיודע להשמיע את השירים מהמחשב הביתי בהזרמה אלחוטית, אבל לא מאפשר קריאת שמות קבצים בעברית. יש גם אופציה להזרים תמונות וסרטים, אבל בתחום הווידיאו, לא הצלחנו לנגן כמעט שום קובץ שרצינו. מעבר לזה יש גם יישום להאזנה לתחנות רדיו באינטרנט ואפשר גם להתחבר לפייסבוק וטוויטר באמצעות יישומים פנימים של המסך.

בשורה התחתונה: תג המחיר הגבוה של המסך לא מצדיק את איכות התמונה, העיצוב הקצת מיושן והממשק הלא ידידותי. היינו מחפשים דגם LED של סמסונג או פלזמה של פנסוניק ועדיין נשארים עם עודף של אלפי שקלים.

מחיר: 29,900 שקל ל-46 אינץ'. כ-1,000 שקל לכל זוג משקפי תלת-ממד.

ציון: 8