שחקו: לתפוס את פחיות פפסי מיני מקס ברחבי תל אביב

חברת טמפו החליטה להשיק את ליין פחיות המיני MAX החדשות בצורה אינטראקטיבית ■ השיקה קמפיין וירטואלי - פרסומת אינטראקטיבית שהופכת למשחק, בשיתוף חברת The-Wall

חברת טמפו החליטה להשיק את ליין פחיות המיני MAX החדשות בצורה אינטראקטיבית: החברה שיתפה פעולה עם חברת הניו-מדיה The-Wall והשתיים השיקו קמפיין וירטואלי, שהוא פרסומת אינטראקטיבית שהופכת למשחק, במסגרתו נדרשים הצופים לתפוס כמה שיותר פחיות. המשחק נושא הפרסים מצריך את הגולש להקליק על מקסימום פחיות שמפוזרות ברחובות תל אביב, בפאבים ובסלון הביתי, במינימום זמן. בחברה מסבירים כי המשחק נגיש דרך הפייסבוק, סמארטפונים וטאבלטים שתומכים בטכנולוגיית Flash. את הקמפיין האינטראקטיבי ניתן יהיה לשתף ברשת פייסבוק.

לדברי נעה באוער, מנהלת מחלקת שיווק מוגזים ומשקאות קלים בטמפו, "פחית ה=Mini Max משתלבת בעולמות התוכן של מקוריות וחדשנות וכן בעולם הצעירים וחיי הלילה. פחית המיני תואמת את ערכי המותג של מקוריות, חדשנות ופאן ובכוונת החברה בארץ ובעולם להמשיך ולהציע חידושים מקוריים במטרה להמשיך ולהעניק חווית שתייה מגניבה, צעירה והמשאירה טעם של עוד".

מנכ"ל THE-WALL, רון שדה, הוסיף כי "כחברה שפיתחה טכנולוגיה המתמחה בהפצת קמפיינים ברשתות חברתיות, היה זה עבורנו אך טבעי לרתום את הכלים הטכנולוגיים שלנו ליצירת משחק שטרם נראה במחוזותינו. אנחנו מאמינים כי הבשורה אותה מביא המשחק תחזק את האימפקט הוויראלי ותעורר עבור המותג גלי באזז משמעותיים בימים בהם יופץ הקמפיין".

(שחקו במשחק)