די מדיקל חתמה על הסכם הפצה בארה"ב לסטי האינפוזיה

די מדיקל הודיעה כי החברה הבת Spring Health Solutions, חתמה על הסכם עם Better Living Now להפצת סט האינפוזיה האוניברסלי ספרינג בארה"ב

די מדיקל , חברת מכשור רפואי העוסקת באמצעות חברות בנות במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים חדשניים לטיפול בסכרת ולהולכת תרופות, הודיעה היום (ג') כי חברת הבת, Spring Health Solutions Inc, חתמה על הסכם לא בלעדי עם Better Living Now Inc. (BLN) להפצת סט האינפוזיה האוניברסלי ספרינג בארה"ב.

ההסכם הינה לתקופה של שנתיים, החל מתאריך ההזמנה הראשונה של BLN, ויחודש אוטומטית לתקופה של שנה נוספת. שוק סטי האינפוזיה השנתי בארה"ב מוערך בכ-730 מיליון דולר.

שוק משאבות האינסולין והחלקים המתכלים הינו עצום וגדל באופן מתמיד. על פי איגוד הסכרת האמריקאי, בארה"ב חיים כ-26 מיליון חולי סכרת, המהווים כ-8.3% מהאוכלוסיה. מומחים מעריכים כי מתוכם כ-5.4%, 1.4 מיליון, חולים בסכרת מסוג 1 וכ-350 אלף משתמשים היום במשאבת אינסולין כטיפול למחלה. דוח שפורסם לאחרונה על ידי המרכז לניהול ומניעת מחלות בארה"ב, מעריך כי 1 מתוך 3 אמריקאים יחלו בסכרת עד שנת 2050 במידה והמגמה הנוכחית תימשך.

אפרי ארגמן, מנכ"ל חברת די מדיקל, ציין: "אנו שמחים על החבירה ל-BLN, חברה החולקת את מחוייבות די מדיקל להענקת טיפול מסור ללקוחות ובעלת נוכחות רחבה בשוק הסכרת האמריקאי".

כמו כן, הודיעה החברה על תוצאות הנפקה לציבור שביצעה אתמול, במהלכה גייסה החברה 5.4 מיליון שקל. החברה הציעה 50 אלף יחידות של 26 מניות כל אחת, במחיר 93.86 שקל למניה, עם אפשרות להקצעה נוספת של 7,500 יחידות. לבסוף, החברה הקצתה 57,500 יחידות בתמורה כוללת של כ-5.4 מיליון שקל ברוטו. את הגיוס הובילו רקורד חיתום והנפקות.