טיבי: "השהיד הוא נעלה; הכובש הישראלי טרוריסט"

ח"כ אחמד טיבי, בכנס של הרשות הפלסטינית לרגל יום השהיד הפלסטיני: "אני רוצה להציע ברכות לאלפי השהידים במולדת ובניכר" ■ "הכובש הישראלי מכנה אותם מחבלים, אבל אותו כובש הוא הטרוריסט האמיתי ובישראל הוא נחשב לגיבור, או לשר בממשלה"

"בהיסטוריה של העמים ובמאבקיהם השהיד הפלסטיני הוא שיא התפארת - אין ערך נעלה יותר מאשר השאהדה (מוות למען אללה). השהיד הוא זה אשר פורץ דרך ומשרטט בדמו את המסע לחירות ושחרור". את הדברים האלה אמר ח"כ אחמד טיבי, בכנס לרגל "יום השהיד הפלסטיני" שנערך בשבוע שעבר ברשות הפלסטינית בחסות היו"ר אבו מאזן.

לדברי טיבי, שעמד על דוכן הנואמים כשכפייה על כתפיו, "השהיד הוא סמל המולדת. אני רוצה להציע ברכות לאלפי השהידים במולדת ובניכר, וברכות לשהידים שלנו ושלכם (הרש"פ) בתוך הקו הירוק, אלה שהכובש רצה שיכנו אותם מחבלים בעוד שאנחנו אומרים שאין דבר נעלה יותר מאלו שמתו למען המולדת. אותו כובש הוא הטרוריסט האמיתי ובישראל הוא נחשב לגיבור, או לשר בממשלה".

טיבי ביקש לגנות בפני הקהל המשולהב, את הבורות של היהודים הישראלים שמחשיבים את השהידים שנהרגים בהגנה על אדמתם, למחבלים. לדבריו, גם אזרחים פלסטיניים שנהרגים בפעילות צה"ל נגד מחבלים, נחשבים לשאהידים נעלים.

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס