בנק אגוד: אחרי הראלי בשוק - מהן המניות המומלצות?

בבנק אגוד מסכמים היום שבוע נוסף של עליות בשווקים מתחילת 2012, וממליצים להשקיע במניות דיבידנד בינלאומיות בעלות תזרימי מזומנים יציבים

בבנק אגוד מסכמים היום שבוע נוסף של עליות בשווקים מתחילת שנת 2012, על רקע המאמצים לפתור את משבר החוב באירופה ונתוני מאקרו משופרים מכיוון כלכלת ארה"ב, שם גם נמשכת עונת הדוחות לרבעון האחרון של שנת 2011.

"חודש ינואר הינו חיובי למדי, כאשר שוקי העולם מנמיכים את גובה הלהבות שייצרו חברות דירוג האשראי ורושמים עליות נאות", נכתב בסקירה של כלכלני הבנק.

בבנק ממליצים, לאור העובדה שמתחילת 2012 נרשמה עלייה של כ-5% במדדי המניות, על רכיב מנייתי של בין 15% ל-36% מתיק ההשקעות בהתאם לסיכון התיק. במיוחד ממליצים להשקיע בבנק במניות דיבידנד בינלאומיות בעלות תזרימי מזומנים יציבים, בסקטורים מזון, צריכה בסיסית וטכנולוגיה.

בין המדינות המועדפות להשקעה, ממליצים באגוד על ארה"ב, קנדה ודרום קוריאה. בגזרת הסחורות, ממליצים בבנק על חשיפה של כ-6%-10% לסחורות בראייה לטווח ארוך, בהתאם לסיכון התיק. "סחורות כמו זהב וסחורות חקלאיות. בתירס, לקוחות סקולטיביים יכולים לנצל את הירידות האחרונות להגדלת החשיפה", נכתב בסקירה.