בן משפחתו של הרב יוסף: "ש"ס מנסה להשתלט על הרבנות"

דיווח הבוקר ב"ידיעות אחרונות": בן משפחתו של הרב עובדיה יוסף העביר מכתב למבקר המדינה ובו התלונן על מינוי קרובים לתפקידים בכירים ברבנות כדי לקדם בד"ץ פרטי שמגלגל מליונים ■ המכתב הועבר למבקר ע"י ח"כ איתן כבל

"ראשי ש"ס מנסים להשתלט על מערכת הרבנות ע"י מינוי מקורבים כדי לקדם בד"ץ פרטי שמגלגל "מליונים", טען קרוב משפחה מדרגה ראשונה של הרב עובדיה יוסף במכתב שמסר למבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, באמצעות ח"כ איתן כבל - כך נחשף הבוקר (ו') ב"ידיעות אחרונות"

בעקבות חשיפת הפרשה הבוקר בנושא מינוי מקורבי משפחת יוסף לתפקידים בכירים ברבנות כתב חושף הפרשה, ח"כ איתן כבל בעמוד הפייסבוק שלו: "הכותרת הראשית ב'ידיעות אחרונות' הבוקר חושפת את החומר שהעברתי למבקר המדינה בעניין החשד לפיו ראשי ש"ס מנסים להשתלט על מערכת הרבנות על-ידי מינוי מקורבים כדי לקדם בד"ץ פרטי שמגלגל מיליונים.

כבל מוסיף, "כפי שכתב נחום ברנע, החומר הגיע אליי באמצעות קרוב משפחה מדרגה ראשונה לרב עובדיה יוסף לאחר שהוא ביקש להיפגש איתי. אין ספק שהחומר שהוא העביר אליי העמיד אותי בפני דילמה לא פשוטה. יכלתי לבחור להיות שפן ויכלתי לבחור להיות אני. בחרתי להיות אני למרות שמבחינה פוליטית זה לא הצעד המשתלם ביותר, במיוחד בימים אלו בהם אני מתמודד לתפקיד יו"ר ההסתדרות".

"אני מכבד ומוקיר מאוד את הרב עובדיה יוסף, אך אם הדברים שהועברו לידיי נכונים אזיי בסביבתו נעשו מעשים שאינם ראויים מבחינה ציבורית ומוסרית הפוגעים גם בכבודה של תורה. מהרגע שהפרטים היו מונחים לנגד עיניי, כל דבר מלבד הצעד שעשיתי היה מבחינתי שיתוף פעולה עם מעשים שלא ייעשו ולכן החלטתי להעביר את החומר לבדיקה של מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס", כתב ח"כ איתן כבל.