כיל מתבססת בתעשיית הברום: תשווק פולימר חדש

כיל מבטיחה את מעמדה כאחת החברות המובילות בעולם בייצור מעכבי בעירה על בסיס ברום ■ החברה הבת חתמה על הסכם עם ענקית הכימיה דאו, לשיווק פולימר מבוסס ברום

חברת כיל מבטיחה את מעמדה כאחת החברות המובילות בעולם בייצור מעכבי בעירה על בסיס ברום: החברה מודיעה היום (ד') כי החברה הבת, כיל מוצרים תעשייתיים, חתמה על הסכם עם חברת דאו (Dow), לשיווק פולימר חדש שפותח על ידי החברה המבוסס ברום. כיל הינה יצרנית הברום הגדולה ביותר בעולם, האחראית על כשליש מאספקת הברום - והסכם זה נועד לאפשר לה לשמור על המובילות שלה בתחום תוך התפתחות גם למוצרים ידידותיים לסביבה.

במסגרת ההסכם, קיבלה כיל היתר לשימוש ב-FR122P, מעכב בעירה פולימרי על בסיס ברום, המשמש לאפליקציות קצף לבידוד בתעשיית הבניין והבידוד הטרמי לבנייה. את הפולימר פיתחה החברה הבת של דאו, Dow Global Technologies.

עוד מדווחת כיל כי החלה במקביל בתכנון מפעל בעל יכולת ייצור של כ-10 אלף טון בשנה, של מעכב הבעירה החדש. החברה צפויה לספק ללקוחותיה את המוצר החל מ-2014, והיא בוחנת מספר יעדים פוטנציאליים להקמתו - ביניהם ישראל והולנד.

כרקע נציין כי מעכב הבעירה (FR122P) אמור ישמש כתחליף למעכב הבעירה הנמצא כיום בשימוש בתעשיית הבידוד לבניה, בעודו מציע ללקוחות בטיחות מוגברת מאש לצד היותו ידידותי יותר לסביבה. במסגרת ייצור ניסיוני של מעכב הבעירה החדש, דיווחו לקוחות של כיל כי מעכב הבעירה FR122P מאפשר רמה גבוהה מאוד של בטיחות לקצף הבידוד וכי הוא ניתן לשימוש מיידי בתהליכי הייצור הקיימים.

אילן אלקן, סגן נשיא מעכבי בעירה בכיל מוצרים תעשייתיים, אמר: "אנו נחושים להמשיך ולהוביל גם בייצור ומכירה של הדור הבא של מעכבי הבעירה, ואנו מחויבים לספק ללקוחותינו היצע רחב של מוצרים איכותיים העונים על צרכיהם בכל מקום וזמן".