חמוץ אבל מתוק: טיפול בחמוציות בספא

בספא In Ness בראשון מציעים טיפול חדש - עם חמוציות ■ מתברר שהפרי עוטף את הגוף יש לו תכונות אטרקטיביות, כמו חידוש העור, הבהרה, הזנה ושיקום תאים, חיזוק מערכת החיסון ומניעת הזדקנות

הנה הזדמנות להכות על חטא, על כך שלמצפה רמון ולרמת הגולן כבר הגענו, אבל בראשון-לציון, העיר הרביעית בגודלה בישראל, שנמצאת רבע שעה נסיעה מתל-אביב, לא טרחנו לבקר או לבדוק מה היצע הפינוקים שבה. לפיכך, וכמו שאומרים במצעד הפזמונים, יש לנו הופעת בכורה עולמית של ספא In Ness בראשון, שבו מציעים טיפול חדש - עם חמוציות.

רבות נכתב על סגולותיו של הפרי, אולם מתברר שגם כשהוא עוטף את הגוף יש לו תכונות אטרקטיביות, כמו חידוש העור, הבהרה, הזנה ושיקום תאים, חיזוק מערכת החיסון ומניעת הזדקנות. כדי לנצל אותן תכונות, מציעים בספא שלושה סוגים של טיפול בחמוציות: האחד, עיטוף של פלג הגוף התחתון (רגליים וישבן); השני של הגב; והשלישי - פדיקור עם חמוציות.

הטיפול לגב כולל ניקוי העור עם ג'ל חמוציות אנטיבקטריאלי, פילינג חמוציות, סוכר ושמן זרעי ענבים, מסכה חמה ועיטוף בניילון לעשרים דקות. למעט התחושה שבשלב זה אפשר לזרוק על הגוף עוד כמה מפירות העונה, קצת גרנולה ויוגורט ולאכול ארוחת בוקר, הרי מדובר בטיפול שהופך את העור לרך ולנעים. עיסוי בקרם חמוציות משלים את התמונה. הטיפול בפלג הגוף התחתון נעשה במסכה קרה במקום חמה, עם אותם מרכיבים. הפדיקור כולל אמבט חמוציות לכפות הרגליים, פילינג רפואי, ועיסוי בקרם חמוציות.

זוהי סדרת טיפולים חביבה, וחידושים בתחום הם תמיד מבורכים, בעיקר נוכח העובדה שאנו אומה שוחרת מסאז'ים (הלחץ, הלחץ).

ניכר בספא In Ness שנעשה מאמץ כדי שנרגיש שהטיפול באמת מנסה למקסם את התכונות המיטיבות של הפרי, והוא לא רק גימיק. ולסיום, כמה מילים על המקום. זה לא ספא צפון תל-אביבי "יוקרתי ומפנק", אלא באמת מרכז טיפולים שמציע מגוון: מטיפולים נגד נשירת שיער והצרת היקפים ועד טיפולי חמצן לפנים ועיסויי גוף.

ספא In Ness. יהודה הלוי 45 ראשון-לציון; טל' 1700705959 * מחיר טיפולי חמוציות: 250-350 שקל. פדיקור חמוציות: 250 שקל.