ביוליין רק החלה בזינוק? הראל פיננסים: "תזנק בעוד 70%"

האנליסט סטיבן טפר מגיב להודעת ביוליין מאתמול ומעלה את מחיר היעד למניית החברה ל-3.5 שקלים ■ מניית החברה זינקה אתמול ב-37%, והיום בעוד 20%

סטיבן טפר, אנליסט הפארמה והביומד של הראל פיננסים, מגיב היום (ד') להודעת ביוליין מאתמול על רכישה של זכויות למולקולה חדשה המיועדת לטיפול בדלקת כבד נגיפי מסוג C, ומציין כי "למרות השלב המוקדם של המוצר, הרכישה מעניינת ועצם העובדה שהחברה חתמה על הסכם הרישוי בתחום ה-HCV תורם לחברה שווי שבין 10 ל-15 מיליון דולר".

נציין כי מניית החברה זינקה אתמול ב-37% והיום בכ-20%, אך טפר מעלה את מחיר היעד של מניית החברה ל3.5 שקלים, אפסייד של מעל 70% על מחיר השוק הנוכחי.

נזכיר כי המוצר שנרכש על ידי ביוליין מחברת Genoscience,נמצא בשלבי פיתוח פרה-קליניים וטרם נוסה בבני-אדם. ביוליין עתידה להמשיך בפיתוח הפרה-קליני והקליני של המוצר עד למסחורו.

"לחברת ביוליין, המתמחה בפיתוח תרופות, מודל עסקי ברור ליצירת ערך, עם פורטפוליו עשיר ומגוון של 17 מוצרים בשלבים שונים של פיתוח, כולל 5 מוצרים בשלב הפיתוח הקליני. כאשר לשני המוצרים המובילים של ביוליין, BL-1020 ו- BL-1040, לטיפול בסכיזופרניה והתקפי לב, הוכחת היתכנות קלינית ויתרונות תחרותיים.

להערכתנו, החברה עדיין נסחרת באופן משמעותי מתחת לשווי הכלכלי. לחברה פוטנציאל להציף ערך משמעותי, בעיקר עם פרסום התוצאות של הניסויים הקליניים בתחילת 2013. להערכתנו, התעוררות במנייה תסייע לחברה לגייס מזומנים להמשך קידום המוצרים ולמימוש הפוטנציאל", מסכם טפר.