הלמן-אלדובי: לפרק את אמפל; מושכת מ' ש' דמי ניהול בשבוע

הקבוצה, המחזיקה בהיקף של כמה מיליוני שקלים באמפל מתוך חוב של כמיליארד שקל למחזיקי האג"ח שלה, קוראת לפירוקה ■ "לא הוצגה בפני מחזיקי האג"ח כל ראייה כי אין לאמפל מקורות מימון אחרים לתשלום החוב במועדו"

קבוצת הלמן-אלדובי יוצאת היום (ה') נגד הכוונה להגיע להסדר חוב עם קבוצת אמפל , וטוענים כי יש לפרק לאלתר את אמפל, הממשיכה לדבריהם למשוך דמי ניהול של כמיליון שקל בשבוע. נציין כי להלמן-אלדובי החזקות בהיקף של כמה מיליוני שקלים באמפל, מתוך חוב של כמיליארד שקל למחזיקי האג"ח של החברה.

בהלמן-אלדובי טוענים כי כל עיכוב בפירוק אמפל עלול להתבטא בירידת שווי נכסיה, וכי "אין כל סיבה שבינתיים עמיתי הגמל ובעלי יחידות בקרנות הנאמנות ימשיכו לממן את משכורות העתק של בכירי אמפל".

הקבוצה קוראת לנציגי בעלי האג"ח שלא לפתוח במו"מ עם אמפל לדחיית תשלומי האג"ח מכל הסדרות, ודורשת שכל החברים בנציגות יצהירו לאלתר בנציגות אינה עומדת בניגוד עניינים.

"החוב של אמפל יכול להיפרע בדרכים שונות, בין היתר באמצעות האחזקות שלה בחברות בנות", אומרים בהלמן-אלדובי. "לא הוצגה בפני מחזיקי האג"ח כל ראייה כי אין לאמפל מקורות מימון אחרים לתשלום החוב במועדו, לבד מן ההצהרה הסתומה של אמפל - כי תשלום למחזיק האג"ח במועד שנקבע יפגע באפשרות של אמפל לעמוד בהזרמות הכספיות הנדרשות להמשך פעילותה".