הסאגה שלא נגמרת: שוב אי הסכמה על הסכם בדלק נדל"ן

ייתכן כי המו"מ בין הצדדים יימשך מחר כשתתקיים פגישה נוספת בין הצדדים ■ דלק נדל"ן בתגובה: טרם גיבשנו את עמדתינו לעניין ההצעה

שוב שינוי כיוון במו"מ הפתלתל בין נציגי מחזיקי האג"ח בדלק נדל"ן לבין בעל השליטה בחברה, איש העסקים יצחק תשובה. הערב הסתיימה ללא תוצאות פגישה בין נציגי דלק נדל"ן לנציגי בעלי אגרות החוב.

ייתכן כי המו"מ בין הצדדים יימשך מחר כשתתקיים פגישה נוספת בין הצדדים. בכל אופן, שעון החול הולך ואוזל ובתוך מספר ימים עשויה החברה לבקש מבית המשפט הקפאת הליכים.

הבוקר דיווחנו כי לאחר שעות רבות של דיונים, הגיעו אמש (ד') מחזיקי האג"ח של סדרות ד' ו-ה' להסכמה על מתווה להסדר חוב בדלק נדל"ן. סך החוב לשתי הסדרות מסתכם בלמעלה מ-1.5 מיליארד שקל. סדרה כ"ה עדיין מתנגדת להצעה.

הבסיס להסדר החוב עליו הסכימו מרבית מחזיקי האג"ח של דלק נדלן , הוא הזרמה של 500 מיליון שקל מצד בעל השליטה תשובה, בטחונות בגובה של כ-400 מיליון שקל (כולל 8% ממניות קבוצת דלק), מחיקת החוב הנוכחי בגובה של 2.1 מיליארד שקל, והנפקת שתי סדרות אג"ח חדשות בהיקף של 1.3 מיליארד שקל בפריסה של עד 16 שנה. כמו כן, מחזיקי האג"ח יקבלו 46% ממניות דלק נדל"ן לאחר ההסדר. החברה הודיעה שפרטי ההצעה טרם נבחנו על ידה.

מדלק נדל"ן נמסר בתגובה: טרם גיבשנו את עמדתינו לעניין ההצעה.