סקיילקס תפרסם השבוע מתווה לשינוי מבנה הבעלות בפרטנר

ביום ו' נמכר בלוק של 3% ממניות החברה בוול סטריט ■ סקיילקס תפרסם את זהות 2 בנקי ההשקעות שילוו את העסקה ■ בעבר פורסם כי בן-דב ימכור 15% ממניותיו בפרטנר ■ ערן יעקבי: "השוק מריח עסקה; מחיר המניה מנותק מהכלכלה"

מניית פרטנר מרכזת עניין רב בשבועות האחרונים, והיום (א') היא יורדת במחזור גדול בבורסה המקומית. ביום ו' בוול סטריט נרשם מחזור חריג במסחר במניית החברה, כאשר בלוק של למעלה מ-3% מהון המניות של החברה (כ-4.5 מיליון מניות) נמכרו על ידי קרן סל זרה בנעילת המסחר.

כפי שנודע ל"גלובס" היום, השבוע עתידה סקיילקס לפרסם את מתווה העסקה לשינוי הבעלות בפרטנר, כולל בחירת שני בנקי ההשקעות שילוו את העסקה. נזכיר כי סקיילקס פרסמה בזמנו כי אילן בן דב מעוניין למכור 15% ממניותיו בפרטנר (מחזיק ב-44.54% מהון המניות של פרטנר באמצעות סקיילקס).

ערן יעקבי, סמנכ"ל מחקר בדש ברוקראז', מציין בשיחה עם "גלובס" כי "מה שקורה כרגע במניה מנותק מהכלכלה - כנראה שהשוק מריח את העסקה".

גורם אחר צוטט כמי שאומר כי "לא מעט גופים מדברים עם אילן בן דב, אבל הוא מופסד 'על הנייר' משער 45 שקל בערך כאשר היום המניה נסחרת מתחת ל-30 שקל. בשורה התחתונה, אני מעריך שהוא ימכור את כל המניות במסגרת 'עסקת העל', ולא רק 15%".