החל מהשבוע הדאטה סנטר בקבוצת בזק מוזג לבזק בינלאומי

הפעלת הדאטה סנטר ע"י בזק בינלאומי משתלבת עם העובדה שהכבל התת ימי החדש שלה "מונחת" באותו מתקן, ולכן הגיוני שהמתקן כולו גם יתופעל על ידה

הושלמה העברת האחריות והתפעול על הדאטה סנטר של בזק לידי בזק בינלאומי. כפי שנחשף ב"גלובס", בקבוצת בזק החליטו לרכז את פעילות הדאטה סנטר בבזק בינלאומי, ולפיכך המתקן שהקימה בזק בתקופת מנכ"לותו של יעקב גלברד בדרום תל אביב, הועברה בימים האחרונים באופן רשמי לאחריותה של בזק בינלאומי שכבר מפעילה מספר מוקדים עצמאיים משל עצמה בפתח תקוה.

מכתבים ללקוחות יצאו השבוע ומי מהלקוחות שירצה להמשיך ולקבל את השירות שלו מבזק יוכל לעשות כן.

הפעלת הדאטה סנטר של בזק על ידי בזק בינלאומי משתלבת עם העובדה שהכבל התת ימי החדש שלה "מונחת" באותו מתקן, ולכן הגיוני שהמתקן כולו גם יתופעל על ידה. לבזק בינלאומי שני מתקני דאטה סנטר בתל אביב שהורחבו רק לאחרונה.

המתקן של בזק הוקם על רקע התחזיות לגידול בביקושים של לקוחות עסקיים למתקני גיבוי לשרתים שלהם. מלכתחילה היא ברור שהמתקן שמוקם חופף לפעילות של בזק בינלאומי בתחום אך בבזק העדיפו לאבחן אותו בצורה קצת שונה ולשים דגש על שרידות שהאתר מבטיח.

יחד עם זאת היה די ברור שהאתרים מתחרים ביניהם ולכן ברגע שבקבוצה הגיעו למסקנה שהמתקן הוא המתאים ביותר לשמש כתחנת נחיתה לכבל התת ימי החדש, התגבשה גם העמדה שיש לרכז את כל הפעילות בבזק בינלאומי ולהעביר את כל התפעול והאחריות לידיה, כולל הלקוחות במידה ויסכימו.