משרד ליפא מאיר מצרף למעגל השותפים 5 עורכי דין

עו"ד מאיר: "המשרד צמח בשנה האחרונה מבחינת היקף פעילותו מול הלקוחות"

משרד עורכי הדין ליפא מאיר קידם למעמד של שותפים 5 עורכי דין שעבדו במשרד כשכירים. שניים מהשותפים הם ממחלקת הנדל"ן של הפירמה.

מדובר בעו"ד עמית סלע, שלו ניסיון רב בהובלה ובטיפול בעסקאות מכר ופרויקטים גדולים בתחום הנדל"ן, בהם עסקאות קומבינציה, רכישה ומכירה של חברות, פינוי-בינוי, הסכמים ועסקאות; ובעו"ד ליה אנדל, שעוסקת בטיפול ובליווי של חברות וקבלנים בביצוע פרויקטים של בנייה למגורים.

3 עורכי הדין הנוספים שקודמו לשותפות הם: עו"ד סילביה גל, ממחלקת הליטיגציה, שמתמחה בליטיגציה אזרחית-מסחרית, תוך דגש על תחום תובענות ייצוגיות, חברות, וליטיגציה נדל"נית; עו"ד דניאל חדש, ממחלקת דיני העבודה, שעוסק בעיקר בעריכת הסכמי עבודה קיבוציים ואישיים, ובמתן ייעוץ משפטי שוטף בדיני עבודה לחברות ולעובדים בכירים; ועו"ד רועי אייז, שעובד במחלקה המסחרית של המשרד. אייז עוסק בליווי ובייעוץ לתאגידים בכל ההיבטים המסחריים לרבות מיזוגים ורכישות, סכסוכים של בעלי מניות, מאבקי שליטה בתאגידים ובשותפויות וכיו"ב.

עם צירוף השותפים החדשים מונה משרד ליפא מאיר 74 עורכי דין, מהם 28 שותפים.

לדברי עו"ד מאיר, קידומם של עורכי הדין לשותפות הוא חלק משורה של צעדים שנוקט המשרד בתקופה האחרונה כחלק מתהליך הצמיחה שבו הוא מצוי. "מהלך זה מצטרף למהלך קודם שנערך לאחרונה כאשר הוקמה במשרד מחלקת מיסוי חדשה".

- מה מאפיין את המשך צמיחת המשרד?

עו"ד מאיר: "המשרד צמח בשנה האחרונה מבחינת היקף פעילותו מול הלקוחות. תוספת של לקוחות חדשים הביאה לגידול ולהתרחבות המשרד, גם במספר השותפים וגם בתחומי הפעילות שבהם הוא עוסק. לאחרונה הוקמה במשרד מחלקת מסים, וצירפנו למשרד את משרד עורכי הדין יולוס-אלישע המתמחה במיסוי. אנו רואים חשיבות רבה בקידום עורכי דין מתוך המשרד".

- האם יש נושאים נוספים שהמשרד מתכוון להתמקד בהם השנה או להיכנס אליהם?

"אנו בוחנים באופן קבוע אפשרויות להרחבת התחומים שבהם מטפל המשרד. נוסף למחלקת מסים הקמנו מחלקות העוסקות בתחומי איכות הסביבה, היי-טק וטכנולוגיה, דיני עבודה ועוד.

"המשרד החל לעבוד על פרויקטים רבים שבהם לא עסקנו עד כה, בתחומי אכיפה מינהלית, הסכמי טכנולוגיה והיי-טק, פרויקטים של תשתיות לאומיות ועוד. כמו כן, אנו מתכננים להרחיב השנה את מגוון הנושאים שבהם אנו עוסקים, ולהעמיק את הפעילות בתחומי שוק ההון ודיני ניירות ערך".