האב החשוד בהתעללות בתאומים שוחרר ממילואים ע"י קב"ן

כמו כן, בחקירתו עלה כי האב השתמש בסמים בתקופה שטיפל בילדיו ■ גם נגד האם מצטברות ראיות נוספות, ואמש היא יצאה דוברת שקר במספר שאלות בפוליגרף

פרטים חדשים מתגלים היום (ה') מחקירת ההורים החשודים בהתעללות קשה בילדיהם התאומים: על-פי הדיווח בגלי צה"ל, האב שוחרר משירות מילואים בהמלצת קצין בריאות נפש. כמו כן, בחקירתו עלה כי הוא השתמש בסמים בתקופה שבה טיפל בילדיו. כעת מצוי האב בהארכת מעצר עד יום ראשון.

גם נגד האם מצטברות ראיות נוספות, כאשר אמש (ד') היא יצאה דוברת שקר במספר שאלות מהותיות בבדיקת הפוליגרף. בין היתר היא שיקרה לכאורה כשהשיבה בשלילה לשאלה האם הבחינה שבעלה פגע בתאומים בני 4 החודשים.

אמש הותר לפרסום כי התינוק, שאביו חשוד בהריגתו, מת כתוצאה משברים בגולגולת. המסקנה עולה מדוח הנתיחה שלאחר המוות, שהתפרסם במהלך דיון בבית משפט השלום בתל-אביב בהארכת מעצרו של האב, שגם חשוד בהתעללות באחותו התאומה של התינוק.

השופט אביחי דורון אמר במהלך הדיון כי אין ראיה חותכת לחשדות כלפי האב, אך הוסיף כי "המנוח ככל הנראה נפטר כתוצאה מפעולה פיזית שבוצעה בו, ולא כתוצאה ממחלה גנטית או מתרגילי יוגה כאלה ואחרים".

נציגי המשטרה הדגישו כי החבלות בילד לא נגרמו מחיסון או מחלה גנטית, ואמרו כי הממצאים מחזקים את החשדות. עם זאת, הם אמרו כי אין ראיה חיצונית לפיה ההורים התעללו בילדיהם.

שלשום (ג') נכחו האב והאם, ששוחררה השבוע למעצר-בית, בהלוויתו של התינוק בבית-העלמין ירקון בפתח-תקווה. האב קרא קדיש על בנו ונישק את גופתו. גם אחרי סיום הטקס נשארו ההורים דקות ארוכות לצד הקבר הטרי ובכו, בטרם הוחזר האב לתא מעצרו.