צרור צרות בענף הקרוז: מאות נוסעים בשתי ספינות לקו במחלה

נוסעים על שתי ספינות שונות של חברת הקרוז "פרינסס קרוז" נמצאו חולים בדלקת קיבה ■ לעת עתה לא נמצא המקור לוירוס שגרם למחלה בקרב הנוסעים בשתי הספינות

הצרות בענף הקרוז ממשיכות; בעוד מהדהדות התמונות של הספינה "קוסטה קונקורדייה" השוקעת וטובעת מול חופי איטליה, מקרה מחריד נוסף בספינת שיט תענוגות.

הפעם מדובר בחברת"פרינסס קרוז" - ספינת שייט גדולה של החברה שעל סיפונה מאות נוסעים חזרה לחוף אברגלייד בפלורידה אתמול, לאחר שעל הספינה "קראון פרינסס" נמצאו 150 נוסעים חולים בדלקת קיבה. לעת עתה לא נמצא המקור לוירוס שגרם למחלה בקרב הנוסעים. יצויין כי רבים מן הנוסעים הביעו תרעומת על האופן בו טופלו לאחר שלקו במחלה.

ציבור הנוסעים הצביע על אוזלת יד מצד צוות הספינה ועל חוסר היכולת של אנשי הצוות להגיש טיפול ולסייע. לפני שהספינה "קראון פפרינסס" תוכל לחזור לים, היא תאלץ לעבור חיטוי כללי.

באותה עת, על ספינה אחרת של חברת "פרינסס קרוז" הנקראת "רובי פרינסס" שהייתה אמורה לשוב לחוף בפלורידה רק היום, נאלצה גם היא לקצר את לוח הזמנים ולחזור מוקדם יותר לחוף לאחר שעל סיפונה נמצאו חולים באותה המחלה, כ-92 נוסעים ו-13 חברי צוות לקו באותה מחלה של דלקת קיבה בשל וירוס התוקף את המעיים.

דוברות חברת הקרוז מסרה כי אין קשר בין שני המקרים בשתי הספינות. עוד מסרו כי ברגע שהחולים דיווחו על תסמיני המחלה, החלו מייד לנקוט באמצעי תברואה כמו חיטוי יסודי של המשטחים, כדי למנוע את התפשטות הוירוס.