לא ייאמן: אופציה שזינקה ב-500% - ויכולה להמשיך לעלות

אופציית רכש על המניה של חברת סיגייט, עמדה לפני כמה שבועות על 1.04 דולר לאופציה, כעת האופציה המריאה ליותר מ-6 דולר ■ "בשנה הנוכחית המניה תציג רווח של 6-7 דולר למניה"

הצונאמי שאירע ביפן בשנה שעברה גרם לפגיעה משמעותית בכלכלה היפנית ולקריסתן של מניות הטכנולוגיה. כשנה לאחר האסון, המניות הללו מהוות הזדמנות להשקעה בעקבות השווי הנמוך שלהן, בולטת במיוחד מניית חברת סיגייט , יצרנית הדיסקים הקשיחים, עם אופציות שרשמו זינוק של 500% תוך פחות מחודש.

בטור הקבוע שלו באתר מרקטווץ', המליץ האנליסט קודי ווילארד על קניית אופציית רכש (Call) על המניה לפני מספר שבועות. הוא קנה אופציה במחיר מימוש של 20 דולר בשער של 1.04 דולרים לאופציה; המניה זינקה לכ-26 דולר והאופציה המריאה ליותר מ-6 דולרים. ווילארד מימש שליש מהחזקותיו באופציה ברווח של כ-500%, והוא מאמין שהיא תמשיך לעלות יחד עם המניה.

"אני אמשיך להחזיק בשאר האופציות כרגע, ואמכור אותם בעתיד כשהראלי במחיר המניה יימשך", כתב ווילארד בטור שלו. "אני אפילו אתחיל לרכוש אופציות עם מועדי מימוש ארוכים יותר ובמחירים גבוהים יותר".

ווילארד לא חושש מכך שהמניה נמצאת כרגע ברמה הגבוהה ביותר שלה בשנה האחרונה ומעריך שהיא תמשיך לעלות זאת בעיקר בשל רכישת חטיבת הדיסקים הקשיחים של סמסונג. וויאלרד מעריך שבשנה הנוכחית תציג המניה רווח של בין 6-7 דולר למנייה.

מניית סיגייט זינקה ביותר מ-170% מתחילת אוקטובר ונסחרת היום במכפיל רווח של 10 בלבד. אנליסטים מעריכים שהחברה תרשום רווח נקי של 3 מיליארד דולר שיוחזור לבעלי המניות באמצעות חלוקת דיבידנדים. גם חברת ההשקעות אופנהיימר ישראל נתנו המלצה על המנייה.