מגיע לישראל: HTC השיקה את הסמארטפון Sensation XL

גולת הכותרת במכשיר החדש הוא שיתוף פעולה עם מותג האוזניות Beats ■ המכשיר מגיע עם מסך ענק בגודל 4.7 אינץ', שאמור להיות עמיד בפני שריטות ■ צפוי לצאת בסלקום בשבוע הבא

חברת HTC, מיעטה בהשקות סמארטפונים חדשים ב-2011, בעקבות סכסוכים בין הייבואן הקודם לנוכחי - טאץ' גרופ. היום (ד'), השיקה החברה את דגם הדגל שלה - Sensation XL. גולת הכותרת במכשיר החדש הוא שיתוף פעולה עם מותג האוזניות Beats.

מותג Beats הפך לשם דבר בתעשייה וחברת הסמארטפונים הטיוואנית, מנסה בעזרתו לייחס לעצמה גם את תחום המוזיקה, בו היא פחות מורגשת. HTC מציעה חוויה ייעודית ל-Beats, באמצעות שיתוף הפעולה הזה. למשל, כאשר לקוח מחבר את האוזניות של Beats המצורפות לערכה, הטלפון מזהה את הדבר ויוצר הגדרות המתאימות לסאונד.

מלבד מוזיקה, המכשיר החדש מגיע עם מסך ענק - 4.7 אינץ' שאמור להיות עמיד בפני שריטות. מדובר במסך מגע הגדול בהרבה מה-3.5 אינץ' של האייפון 4S וקצת יותר קטן מהמסך בגודל 5.3 אינץ' של הסמסונג גלקסי Note, שאמור להתחיל להימכר בישראל בתקופה הקרובה באורנג'.

מבחינת נתוני חומרה, המכשיר מגיע עם מעבד במהירות של 1.5 ג'יגה הרץ', 16 ג'יגה זיכרון פנימי ומצלמה בעלת חיישן של 8 מגה פיקסל וצילום וידיאו ברזולוציית 720p. מערכת ההפעלה שלו היא אנדרואיד מבית גוגל.

ה-XL צפוי לצאת ברשת סלקום במהלך השבוע הבא.

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס