3M ישראל

הפעילות: תאיר אלון, מנהלת משאבי אנוש: "אנחנו החברה-הבת של תאגיד הענק M3 בארה"ב. החברה עוסקת בשיווק ובמכירה של מוצרי התאגיד העולמי בישראל, במגוון רחב של תחומים - ממוצרי צריכה, דרך מוצרי משרד, ועד מוצרי מיגון אישי לתעשייה. מגוון הטכנולוגיות והמוצרים שלנו, מעניקים פתרונות מעשיים ומקיפים לסביבות עבודה שונות בארץ".

איפה החברה ממוקמת: הרצליה פיתוח

כמה עובדים יש היום בחברה: 70.

הגיל ממוצע של עובדי החברה: 38.

הגיל הממוצע של מנהלי החברה: 42.

מדיניות החופשות בחברה: "העובדים יכולים לממש את ימי חופשה על-פי צורכיהם האישיים. אגב, עובדים חדשים זכאים למספר ימי חופשה בשנה על-פי מודל שמתגמל על ותק שצברו במקומות עבודה קודמים. במהלך חול המועד פסח וסוכות אנו מוציאים את עובדי החברה לחופשה מרוכזת, אבל ימי החופשה הללו מחושבים כחצאי ימים ולא כימי חופשה שלמים".

הטבות סוציאליות מיוחדות בחברה: "כל הביטוחים הסוציאליים (מנהלים, קרנות פנסיה). קרן השתלמות (גם על בונוסי מכירות). המס על הרכב, שאנשי המכירות והמנהלים מקבלים, מגולם על-ידי החברה. לעובדים שאינם זכאים לרכב חברה, אנו נותנים תשלום עבור אחזקת רכב או נסיעות, הגבוהים הרבה מהנדרש על-פי החוק. כמו-כן, כל העובדים מקבלים ביטוח בריאות משלים במימון החברה, אליו יכולים להצטרף בני זוג וילדים בתעריף מוזל. עובדים שמתחתנים מקבלים מהחברה תשורה כספית ושלושה ימי חופשה על חשבון החברה. שי כספי מוענק גם עבור חתונה או בר/בת מצווה של אחד מצאצאי העובד".

כמה משרות פנויות אוישו השנה: 19.

אילו עובדים החברה מחפשת

התפקידים: "אנשי שיווק ומכירות".

הכישורים: "בעלי השכלה אקדמית או לימודים גבוהים בתחומי ההנדסה. לאור העובדה שאנו נדרשים לעמוד בסטנדרטים של חברה בינלאומית, אנו מחפשים אנשים בעלי גישה חיובית לחיים, 'ראש גדול', יצירתיים, אנרגטיים, בעלי חוש אחריות מפותח, ובעלי יכולת למתן שירות ברמה גבוהה".