הנקראות ביותר

סקר TIM: יו-טיוב עקף את פייסבוק לראשונה מאז 2009

וואלה במקום הרביעי עם 60.2% - מעל ynet ■ אתר "גלובס" ממשיך להוביל בגלישה מהטלפונים הסלולריים

פייסבוק היא אמנם החברה החמה ביותר בשבועות האחרונים, אך אם להסתמך על סקר המודעות TIM של חברת TNS טלסקר, נראה כי דווקא הגולשים הישראליים הצביעו בחודש האחרון ברגליים. על-פי נתוני הסקר לחודש ינואר 2012, פייסבוק רשמה שיעור חשיפה של 69.9% - הנמוך ביותר של הרשת החברתית מאז יוני 2011 (אז עמדה החשיפה על 68.4%).

הירידה בהיקף החשיפה של פייסבוק אפשרה לאתר יו-טיוב לדלג על פניה בדרך למקום השני - לראשונה מאז אוגוסט 2009. יו-טיוב רשם שיעור חשיפה של 70.2% - הגבוה ביותר מאז ינואר 2011, אז נרשם שיא החשיפה של אתר הסרטונים (70.5%).

בראש הרשימה ממשיך להוביל בבטחה אתר גוגל עם 92.1%. במקומות הרביעי והחמישי ממשיכים להחזיק אתר וואלה (60.2%) ו-ynet (עם 58.1%), בהתאמה.

אתר מאקו, במקום השישי, נהנה מאפקט "האח הגדול" ורשם שיעור חשיפה של 36.4% - הגבוה ביותר מאז אוגוסט 2011 אז נהנה האתר של זכיינית ערוץ 2 קשת מההצלחה של העונה השנייה של "מאסטר שף".

גם אתר תפוז, שנועל את העשירייה הראשונה, נהנה מעלייה בשיעורי החשיפה, כשהשיג בחודש ינואר האחרון עם 20.5% - הגבוה ביותר מאז יוני 2011 (20.7%).

על אף שעונת הספורט בעיצומה, שני אתרי הספורט המובילים בישראל סיימו את ינואר עם נתונים מאכזבים. אתר one רשם את שיעור החשיפה הנמוך שלו מאז החלה מדידתו בסקר TIM עם 11.8%. אתר ספורט5 השיג חשיפה של 12.3% - השיעור הנמוך ביותר מאז יולי 2011.

בזירה הכלכלית אתר "גלובס" ממשיך להוביל בגלישה מהטלפונים הסלולריים עם חשיפה של 3.1% לעומת "כלכליסט" עם 2.7% ו"דה מרקר" עם 2.5%. בגלישה הכללית השיג "כלכליסט" שיעור חשיפה של 16.3%, "גלובס" עם 14.3% ו"דה מרקר" עם 12.7%. בגלישה ממקומות העבודה השיג "כלכליסט" 12.9%, "גלובס" עם 12% ו"דה מרקר" עם 10.2%.

נתוני סקר TIM גם מצביעים על הרגלי הצפייה בתוכניות טלוויזיה דרך האינטרנט. "המרוץ למיליון" עקפה את "האח הגדול" עם 19% ו-18%, בהתאמה. "סרוגים" הגיעה למקום השלישי (15%), כש-"The Voice" במקום הרביעי (10%). את המקום החמישי תפסה "עספור" (9%), שעדיין זוכה לפופולריות על אף ששידור העונה השנייה הסתיים כבר בדצמבר. הסדרה הזרה שזוכה לפופולריות הגבוהה ביותר בצפייה דרך האינטרנט היא "איך פגשתי את אמא" עם 6%, כמו לסדרה "סברי מרנן".

סקר TIM חשיפה שבועית לאתרים נבחרים

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא גלובס טק?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות