אלווריון: 19% ירידה בהכנסות הרבעון; צמצום בהפסדים

אלווריון הציגה הכנסות של 41.2 מיליון דולר ■ הנתונים כוללים את תוצאות ווייביון, אותה רכשה בנובמבר 2011 ■ ערן גורב, נשיא ומנכ"ל החברה: "מרוצים מהתקדמותנו"

חברת אלווריון , המספקת פתרונות מגוון יישומים בפס-רחב אלחוטי להגברת הכיסוי וקצבי התעבורה של רשתות ציבוריות ופרטיות, פרסמה היום (ג') את דוחותיה לרבעון הרביעי של שנת 2011. תוך שהיא מדווחת על ירידה בהכנסות והפסד בשורה התחתונה. הנתונים כוללים גם את תוצאות ווייביון, מאז סגירת רכישתה של החברה ב-23 בנובמבר 2011.

הכנסותיה של אלווריון הסתכמו בכ-41.2 מיליון דולר, וירידה של 18.9% מהכנסות של50.8 מיליון דולר אשתקד.

בשורה התחתונה, ההפסד הנקי (על בסיס GAAP) הסתכם ב-12.2 מיליון דולר (או 20 סנט למניה), לעומת הפסד הנקי של 76.9 מיליון דולר (או 1.24 דולר למניה) אשתקד. ההפסד הרבעון כולל היקף עלויות של כ-9.3 מיליון דולר מרכישת ווייביון ותוכנית מיזוג שתי החברות.

ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון: "אנו מרוצים מהתקדמותנו מאז רכישת ווייביון בנובמבר 2011. המיזוג מתקדם בצורה חלקה וצפוי לתרום באופן חיובי לתוצאות החברה על בסיס non-GAAP עד סוף הרבעון הראשון - מוקדם מכפי שצפינו. אנו מתקדמים עם תוכניתנו להשקת פתרונות מתקדמים חדשים ב-2012, המייצרים ציפייה אצל הלקוחות, ואשר יאפשרו לנו לרכוש נתח גדול יותר בשוק הנוכחי".

במהלך הרבעון החולף השתמשה אלווריון במזומנים לפעילות שוטפת בהיקף 5.8 מיליון דולר, כאשר נכון לסוף הרבעון היקף מזומניה הסתכם בכ-64.4 מיליון דולר.

על בסיס non-GAAP, להוציא עלויות בגין תשלום מבוסס מניות ועלויות אחרות, דיווחה החברה על הפסד נקי של 2.4 מיליון דולר או 4 סנט למניה - לעומת הפסד נקי של 11.2 מיליון דולר או 18 סנט למניה ברבעון הרביעי אשתקד.

באשר לתחזיות לשנת 2012, צופה אלווריון כי ההכנסות ברבעון הראשון יעמדו בטווח של 43-38 מיליון דולר. כתלות בנפח ותמהיל המשלוחים, צפוי ההפסד למניה על בסיס non-GAAP עבור הרבעון הראשון עשוי להסתכם בטווח של 6-1 סנט למניה. ההפסד למניה על בסיס GAAP צפוי להסתכם בטווח של 3-8 סנט למניה, אשר כולל הוצאות בסך כ-1.5 מליון דולר בגין הוצאות רכישה ועלויות בגין תשלום מבוסס מניות.