זכיינית ערוץ 2 רשת תשדר את גמר ליגת האלופות

סיכמה עם אופ"א כי תשדר את המשחק שייערך במינכן ב-19 במאי, עבור כ-800 אלף שקל ■ בשנתיים האחרונות שודר גמר הצ'מפיונס בערוץ 10

גמר ליגת האלופות של עונת 2011/12 ישודר על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת - כך נודע ל"גלובס". המשחק יתקיים ביום שבת, 19 במאי, באצטדיון האליאנץ ארנה במינכן.

במסגרת הסיכום של רשת עם אופ"א (התאחדות הכדורגל האירופית) תשלם הזכיינית סכום המוערך ב-800 אלף שקל. ההסכם נסגר מול חברת השיווק השווייצרית Team, המנהלת עבור אופ"א את מכירת זכויות השידור של המפעלים האירופיים.

חבילת השידורים של ליגת האלופות בישראל מוחזקת אמנם על-ידי ערוץ הספורט, אולם היא אינה כוללת את משחקי חצי הגמר והגמר, המשווקים בנפרד על-ידי אופ"א. טרם נרכשו זכויות השידור של משחקי חצי הגמר בישראל.

זו לא הפעם הראשונה שרשת משדרת את גמר ליגת האלופות: בשנת 2009 הביא לזכיינית שידור המשחק בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד רייטינג ממוצע של 31.5%, ואילו הגמר בעונה שלפני כן (מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי) גרף 31.2%.

בשנתיים האחרונות היה זה ערוץ 10 ששידר את משחקי הגמר של ליגת האלופות: אשתקד הביא לו המשחק בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד 23.4%, ולפני שנתיים ההתמודדות בין אינטר לבאיירן מינכן גרפה 18.3%.