באומן בר ריבנאי | לפני כולם

תקציב הפרסום של דומינו'ס פיצה יוצא למכרז

פניות נעשו בין היתר למקאן-אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי ■ גם אילון זרמון יקבל הזדמנות להתמודד על התקציב במסגרת המתכונת החדשה של משרד הפרסום שלו

‎‎תקציב הפרסום של רשת דומינו'ס פיצה יוצא למכרז. התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום זרמון-גולדמן.

נראה כי ההחלטה לבחון אפשרות התקשרות עם משרד פרסום חדש נובעת מהפרידה של שני השותפים שהרכיבו עד אתמול את משרד הפרסום זרמון-גולדמן - אילון זרמון והדר גולדמן.

‏ל"גלובס" נודע כי פניות ראשוניות נעשו למשרדי הפרסום מקאן-אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי. נראה כי ברשת יאפשרו גם לאילון זרמון להתמודד עת התקציב במסגרת המתכונת החדשה של משרד הפרסום שלו.

‏תקציב הפרסום של דומינו'ס פיצה מטופל מאז 2005 במשרד זרמון-גולדמן, לאחר שהועבר אליו ממשרד הפרסום ענבר-מרחב.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של דומינו'ס פיצה עמד ב-2011 על כ-6 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-8 מיליון שקל במחירים ריאליים.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988