מניית הערב: מניית פיננסים המזנקת ב-32% עקב הצעת רכש

ענקית הקמעונאות והפיננסים המקסיקנית, אלקטרה - סאב, הציעה לרכוש את חברת חברת הפיננסים האמריקנית Advance America Cash אמש בסיום המסחר

חברת הפיננסים האמריקנית Advance America Cash (סימול:AEA) , מזנקת היום (ה') בכ-32%, זאת לאחר שאמש בסיום המסחר ענקית הקמעונאות והפיננסים המקסיקנית, אלקטרה - סאב, הודיעה כי בכוונתה לרכוש את Advance America Cash תמורת כ-780 מיליון דולר.

החברה האמריקנית מתמחה בשירותי פיננסים והלוואות למגזר הציבורי והיא בעלת 2,600 סניפים הפרוסים ב-29 מדינות וביניהן, ארה"ב, קנדה ובריטניה.

במידה והעסקה אכן תצא לפועל, תהיה זו הכניסה המשמעותית הראשונה של אלקטרה-סאב לשוק הפיננסים האמריקני. הצעת הרכישה שלה משקפת ל-Advance America Cash שווי של 10.5 דולר למניה - פרמיה של כ-32% מהמחיר שבו היא נסחרה אמש בסיום המסחר. לפי הערכות, העסקה תצא לפועל

"אנו נלהווים להרחיב את שירותי הפיננסים שלנו לארה"ב ולהמשיך לחפש ביקושים לשירותי פיננסים נוספים שעדיין לא מסופקים בארה"ב", אמר ריקארדו סאלינאס, יו"ר אלקטרה-סאב.

חטיבת הפיננסים של חברת אלקטרה-סאב מציעה שירותים פיננסים נרחבים הכוללים שירותי בנקאות ומתן אשראי, בכל רחבי מרכז ודרום אמריקה.