"אמירייטס" תהיה נותנת החסות הרשמית של היו.אס אופן

חברת התעופה של דובאי חתמה ל-7 שנים ותשלם יותר מ-90 מיליון ד' לאיגוד הטניס האמריקני; תעניק חסות ל-11 טורנירים במסגרת סבב המגרשים הקשים בארה"ב

"אמירייטס", חברת התעופה של דובאי, ממשיכה להרחיב את מעגל הסכמי החסות שלה בספורט. החברה חתמה על הסכם חסות לשבע שנים עם התאחדות הטניס האמריקנית, במסגרתו תהפוך לנותנת החסות הרשמית של סבב הטניס האמריקני (US Open Series Tennis) במקום חברת הצילום אולימפוס. לפי ה"וול סטריט ג'ורנל", ההסכם מוערך ביותר מ-90 מיליון דולר.

במסגרת ההסכם תהפוך "אמירייטס" גם לנותנת החסות של טורניר היו.אס אופן, שהוא הטורניר הגדול והבולט של סבב הטניס האמריקני. בסך הכל כולל "הסבב האמריקני" 11 טורנירים על מגרשים קשים שפרושים על-פני חודשיים, החל מטורניר סטנפורד שייפתח ב-9 ביולי ועד היו.אס אופן בניו יורק שיסתיים ב-9 בספטמבר. טורנירים גדולים נוספים בסבב: טורניר לוס אנג'לס, סינסינטי, והטורנירים במונטריאול וטורונטו.

דריסת הרגל של "אמירייטס" בספורט העולמי מורגשת בעיקר בכדורגל. הסכם החסות המפורסם ביותר שלה הוא עם ארסנל: משלמת למועדון האנגלי כ-90 מיליון ליש"ט עבור הסכם חסות שמית לאצטדיון של הקבוצה בלונדון עד שנת 2021, וכמו כן מעניקה לקבוצה חסות חולצה עד שנת 2014. לאחרונה חתמה החברה לחמש שנים עם מועדון הכדורגל ריאל מדריד, במסגרתו תהפוך לחבר התעופה הרשמית של המועדון. בנוסף, ל"אמירייטס" הסכמי פרסום עם קבוצות הכדורגל של מילאן, המבורג, פאריס סן ז'רמן. החברה מעניקה חסות גם ל-15 טורנירי גולף.