לידר שוקי הון רוכש את השליטה בחברת ILS ברוקרס

העסקה תבוצע תמורת 10 מיליון שקל והקצאת מניות לידר שוקי הון ■ תושלם עד סוף אפריל

בית ההשקעות לידר שוקי הון רוכש את חברת ILS ברוקרס, העוסקת בפעילות בין-בנקאית במט"ח, ריביות ונגזרים פיננסים. העסקה תבוצע במזומן ובמניות.

על פי הסכם ההבנות שנחתם הבוקר (א'), לידר שוקי הון תרכוש בשלב ראשון 75% ממניות ILSB תמורת 10 מיליון שקל והקצאה של 7% מהון מניות בית ההשקעות. בשלב השני יוכל לידר שוקי הון לרכוש את ה-25% הנותרים מ-ILSB כנגד הקצאת 3% נוספים ממניות לידר שוקי הון. החלק השני של העסקה יבוצע בהתאם לבחינת התוצאות הכספיות של ILSB.

לידר שוקי הון מקווה להשיג דריסת רגל בשוק המט"ח ברכישה זו. החברות ימשיכו להתנהל כל אחת עם המותג הנפרד שלה. העסקה תושלם עד סוף אפריל.

"מדובר ברכישה אסטרטגית משמעותית עבור לידר, אשר תאפשר לנו להרחיב את בסיס פעילות החברה לתחומים נוספים בישראל ולהיחשף לשווקים חדשים בעולם", אמר עמית ורדי, מנכ"ל לידר שוקי הון. "בחרנו ב-ILSB שהינו הגוף המוביל בתחומו בישראל, ואנו משוכנעים כי רכישה ראשונה זו תאפשר לנו להמשיך ולפתח את פעילות החברה גם בעתיד".

שי דתיקה, מנכ"ל ILSB, הוסיף כי המיזוג עם לידר שוקי הון יאפשר לחברה "להתפתח לשווקים חדשים ולמוצרים חדשים בארץ ובעולם. יחד נרחיב את תחומי פעילות הליבה של ILSB למדינות נוספות, בעיקר באסיה ובאפריקה".