LG ראש בראש נגד סמסונג: השיקה מתחרה לגלקסי Note

חברת LG השיקה מכשיר חדש בקטגוריית הסמארטפונים עם מסכים ענקיים בשם אופטימוס Vu שיגיע עם מסך בגודל 5 אינץ' ■ המכשיר מצוייד בטכנולוגיית תקשורת הסלולר מדור הרביעי - LTE, כאשר הוא בעצם הכלאה של סמארטפון וטאבלט

קטגוריית הסמארטפונים עם מסכים ענקיים מתרחבת. חברת LG הדרום קוריאנית הודיעה על מכשיר חדש בשם אופטימוס Vu שיגיע עם מסך בגודל 5 אינץ' ובעצם יתחרה במכשיר אחר בשם גלקסי Note של סמסונג, המגיע עם צג בגודל 5.3 אינץ'.

בדומה ל-Note, דגם ה-Vu מגיע עם עט המאפשרת כתיבה על הצג בכתב יד. המכשיר מצוייד בטכנולוגיית תקשורת הסלולר מדור הרביעי - LTE, כאשר הוא בעצם הכלאה של סמארטפון וטאבלט. המכשיר מריץ מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, זיכרון פנימי בגודל 32 ג'יגה ומצלמת סטילס עם התקן של 8 מגה פיקסל.

"ה-Vu עוצב ותוכנן באופן שיוכל למקסם את האפשרויות עבור משתמשי סמארטפון", אמר ד"ר סיאוק פארק, נשיא חטיבת מובייל ותקשורת של LG. " המכשיר מגיע עם מסך בגודל 5 אינץ' וביחס ייחודי של 4:3, בשילוב גלישה סופר מהירה בדור הרביעי, הוא רק דוגמא אחת הממחישה מה ניתן להשיג בעזרת שילוב בין הטכנולוגיה המתקדמת שלנו לבין צרכי המשתמש". המסך ביחס של 4:3 אמור להפוך לטענת החברה את הצפייה במסמכים, ספרים, עמודי אינטרנט ותכני מולטימדיה לנוחים הרבה יותר.

העובי של ה-Vu עומד על 8.5 מ"מ בלבד והוא כולל חיבור HDMI לתקשורת עם טלוויזיות תואמות. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד מבית גוגל בגרסה 2.3 (ג'ינג'יירבירד), אולם בחברה מציינים שכבר עכשיו עובדים על שדרוג לגרסה 4.0 (אייס קרים סנדוויץ').

פרטים נוספים על ה-Vu יוצגו בתערוכת הסלולר MWC שתערך בברצלונה בשבוע הבא.