"מה, כל ניו-ג'רזי נתקעה עם מלאי פסק זמן?"

יואב רוקח-פן ל"לילה כלכלי": "שטראוס אמרו שזה מבצע של חנווני - ככה הם קראו ל'שופ רייט', הרשת הגדולה במזרח ארה"ב" ■ "אין לי אג'נדה, הכול קרה בלי כוונה"

יואב רוקח-פן, הישראלי שהצית את מחאת השוקולד לאחר שפרסם את המחירים הזולים בהם נמכרים חטיפי שטראוס-עלית ("פסק זמן", "טעמי" ו"טוויסט"), טוען כי תגובת שטראוס לפיה מדובר במבצעים מקומיים הינה "לא רצינית".

"שטראוס אמרו שזה מבצע של חנווני - הם קראו ל'שופ רייט', הרשת הכי גדולה במזרח ארה"ב, חנווני - והלכתי למקום אחר שלא קשור ל'שופ רייט' וראיתי שגם שם המחיר זול, אז העליתי את זה לפייסבוק שלי. נראה שכל ניו-ג'רזי תקועה עם מלאי. זה לא נשמע לי תגובה רצינית", אמר רוקח-פן בראיון אמש (א') לתוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10.

חדשות אחרונות בנושא חרם השוקולד:

מחאת ה"פסק זמן": חרם גדול על שטראוס מ-1 במארס?

צפו: "טוויסט" ו"טעמי" יקרים בישראל עד 200% מבארה"ב

מנכ"ל שטראוס ישראל: "עשינו כל שניתן להוזיל מחירים"

רוקח-פן נשאל האם העלאת מחיר ה"פסק זמן" לפייסבוק נבע מתוך אג'נדה חברתית, וענה כי "זה היה לגמרי לא בכוונה. לא הייתה שום אג'נדה ושום מחאה חברתית, הכול התחיל נורא במקרה. היינו בארץ לפני חודש והיינו בסופר בארץ, וראינו ליד הקופות 'פסק זמן' ורצינו לקנות, אבל ויתרנו כי זה עלה כמעט 7 שקלים. עכשיו חזרנו לפה והלכנו לסופר לקניות הרגילות, ופתאום אנחנו רואים שם 'פסק זמן' ב-69 סנט. אז צילמתי את זה ועשיתי השוואת מחירים".

רוקח-פן, ישראלי המתגורר בניו-ג'רזי בשל רילוקיישן, טוען כי התעצבן מאוד לגלות שמחירי החטיפים הישראליים של שטראוס-עלית נמוכים בעשרות אחוזים בארה"ב: "זה עצבן אותי. בהתחלה העליתי את זה לעמוד של שטראוס בפייסבוק, אבל אני חושב שהם מחקו את זה משם, אני לא בטוח. ואז העליתי את זה לעמוד שלי וחשבתי שאולי 2-3 חברים שלי ישתפו את זה ויתעצבנו".