ביום רביעי בישראל: סוני פלייסטיישן ויטה ב-1,700 שקל

חברת ישפאר, ייבואנית סוני בארץ, תשיק ביום רביעי הקרוב את קונסולת המשחקים הניידת החדשה ■ מכירת חצות ברשת באג בלילה שבין שלישי ורביעי בסניפים בקריון ובקניון איילון ברמת גן

חברת ישפאר, ייבואנית סוני בארץ, תשיק ביום רביעי הקרוב, ביחד עם אירופה וארה"ב, את קונסולת המשחקים הניידת החדשה - פלייסטיישן ויטה. המחיר של המכשיר בגרסת ה-WiFi יעמוד על 1,700 שקל, כולל נרתיק ושומר מסך. הגרסה הכוללת מודם סלולרי ו-GPS תימכר בעתיד הקרוב.

רשת באג מתכננת מכירת חצות בחנות בלילה שבין שלישי ורביעי בסניפים בקריון ובקניון איילון ברמת גן. הרשת תציע את המכשיר בעלות מוזלת ב-1,570 שקל ומשחק מתנה דרך החנות האינטרנטית של סוני בקניית משחק בבאג, ממגוון משחקי ישפאר.

בארה"ב, המחיר לגרסת ה-WiFi יעמוד על 930 שקל (250 דולר), באירופה 1,230 שקל (250 אירו ) ולגרסה הכוללת מודם סלולרי - 1,115 שקל (300 דולר) או 1,480 שקל (300 אירו).

הוויטה מציעה חידושים רבים לגיימרים שאוהבים מכונת משחק ניידת. קודם כל יש לה מסך מגע בגודל 5 אינץ' בטכנולוגיית OLED האיכותית. בנוסף, למכשיר יש משטח מגע בצד האחורי שלו. מי שרגיל להשתמש בידיות משחקים אנלוגיות בפלייסטיישן 3, יכול למצוא 2 כאלו גם כאן.

לוויטה יש גם מיקרופון שמאפשר שיחות קוליות עם גיימרים אחרים בזמן משחק אונליין. הוא מצוייד בחיישני תנועה, מצלמה קדמית ואחורית, המיועדות למשחקי מציאות מורחבת. בכותרים מהסוג זה, המשחק מורכב גם מהתמונה של המציאות באותו אזור בו נמצא השחקן.

בעת ההשקה בארץ יצאו 8 משחקים לוויטה, בינהם משחק המכות Reality Fighters ומשחק הפעולה הרפתקאות Uncharted: Golden Abyss.

הוויטה יוצאת בתקופה קשה לקונסולות ניידות, שצריכות להתחרות בסמארטפונים ובטאבלטים שנמצאים אצל המון אנשים, שלא חייבים להשקיע כסף במכשיר נוסף. כמו כן, המשחקים באייפונים ובמכשירי האנדרואיד נוחים לרכישה, מה שמאפשר לצרכנים לרכוש מספר רב של כותרים. מלבד זה, במהלך חודש ינואר השנה, ההכנסות ממכירות קונסולה וחומרה ירדו ב-38%, לעומת התקופה אשתקד בארה"ב, על-פי נתוני חברת המחקר NPD.

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס