החשב הכללי לשעבר שוקי אורן ימונה למנכ"ל קרדן אן.וי

החברה הודיעה הבוקר כי מועצת המנהלים של החברה החליטה אתמול להמליץ לאסיפת בעלי המניות למנות את אורן כמנכ"ל החברה ■ ההחלטה תאושר סופית ב-31 במאי 2012

קרדן אן.וי הודיעה הבוקר (ג') כי מועצת המנהלים של החברה החליטה אתמול להמליץ לאסיפת בעלי המניות למנות את החשב הכללי לשעבר באוצר, שוקי אורן, לתפקיד מנכ"ל החברה.

אורן יחליף את המנכ"ל הנוכחי אלאן איצקוביץ, שימשיך בתפקידו בקבוצת קרדן כיו"ר GTC REAL ESTATE - חטיבת הנדל"ן של החברה. אורן יצטרף לקרדן ב-22 בפברואר, כמנכ"ל המיועד של החברה.

מינויו של אורן, שכיהן בתפקיד החשב הכללי במשרד האוצר בשנים 2007-2011, יובא לאישור האסיפה הכללית השנתית של בעלי המניות בקרדן - אשר צפויה להתכנס ב-31 במאי 2012.

לאורן קריירה עשירה במגזר הפיננסים ובשווקי ההון בישראל ובחו"ל. לפי שכיהן בתפקיד החשב הכללי, היה שוקי אורן מנכ"ל בנק לאומי שוויץ ומשנה למנכ"ל בבנק אינווסטק בישראל.

שוקי אורן התייחס להחלטה: "אני שמח לחזור לפעילות בתחום העסקי ולהצטרף לקבוצה בינלאומית רבת הישגים ויכולת, עם תשתית ארגונית ועסקית מרשימה, הפועלת בשווקים אטרקטיביים ואתגריים. תקוותי, כי אהיה שותף לפריצת דרך נוספת ולהישגים של קרדן בעתיד. אני מודה על האמון שניתן לי".