פסגת הנדל"ן של גלובס: משכן אמנויות בתכנון באשקלון

עיריית אשקלון באמצעות החברה הכלכלית לאשקלון בע"מ יוזמת את הקמתו של משכן לאומנויות הבמה הכולל בתוכו מרכז לאמנות, מרכז למחול ומרכז למוסיקה

עיריית אשקלון באמצעות החברה הכלכלית לאשקלון בע"מ יוזמת בימים אלו את הקמתו של משכן לאומנויות הבמה הכולל בתוכו מרכז לאמנות, מרכז למחול ומרכז למוסיקה. ראש עיריית אשקלון, מר בני וקנין שיזם את הרעיון אומר כי באשקלון ישנם מאות קבוצות של מחול ושל מוסיקה וכן מאות אמנים, אשר ברצונו לבנות להם בית. המתכננת: אדריכלית מצרפת.

המרכז יכלול בתוכו חדרי חוגים, סדנאות למוסיקה וחדרי אמנים. כמו כן, המרכז יכלול בתוכו 2 אולמות, אשר אחד יהיה עם 150 מקומות ישיבה והשני יהיה עם 500 מקומות ישיבה. "לטובת הפרויקט הייחודי הזה, שכרנו את שירותיה של האדריכלית הבינלאומית מצרפת, גב' מנואל גוטרו, אשר תתכנן מבנה שיהיה אייקון אדריכלי שימשוך אנשים מכל רחבי הארץ והעולם ואת הבנייה תעשה החברה הכלכלית" אומר וקנין.

מנכ"ל החברה הכלכלית, רו"ח גלעד אורן מציין, כי מבנה זה ישמש המשך להיכל התרבות העירוני המפואר המשמש בעיקר להצגות תיאטרון וכולל בתוכו כ-900 מקומות ישיבה וביחד עם המבנה החדש יהוו קומפלקס של מרכזי תרבות באשקלון.

צורתו הייחודית של המבנה, תשדרג את מרחביה הציבוריים של העיר אשקלון ותיתן שירות מצויין לכלל שוחרי התרבות בעיר אשקלון.

וקנין :"אני מאמין שבניית המשכן תארך כ-3 שנים ומוסד כזה ישפר משמעותית את חיי התרבות בעיר אשקלון ואת איכות החוגים והמופעים פרי כפיהם אל תושבי אשקלון".