HTC Sensation XL - סמארטפון שמציג רף חדש

ה-Sensation XL מבית HTC הוא אחד הסמארטפונים הטובים בשוק נכון לנקודת הזמן הנוכחית - בזכות ממשק ידידותי, מסך גדול ואיכותי ויכולות מוזיקה טובות

מכשיר הדגל של חברת HTC, ה-Sensation XL, עתיד לנחות על מדפי חברת סלקום במהלך השבוע, כאשר הוא נמכר כבר תקופה מסוימת בחנויות פרטיות. הסמארטפון הזה מציג רף חדש למסכי הטלפונים ויכולות מוזיקה שונות.

מסך: ה-XL מגיע עם מסך ענק באיכות מצוינת בגודל 4.7 אינץ', שאמור להיות עמיד בפני שריטות. מדובר במסך מגע הגדול בהרבה מה-3.5 אינץ' של האייפון 4S וה-4.3 אינץ' של הגלקסי אס 2 של סמסונג. למרבה הפלא, הגודל הזה לא מפריע ומתרגלים אליו מהר מאוד. המכשיר עדיין נכנס בקלות לכיס המכנסיים הקדמי ונוח להחזיק אותו ביד. בנוסף, המקלדת נוחה מאוד להקלדה, גם במצב אנכי.

מוזיקה: גולת הכותרת של ה-XL הוא שילוב טכנולוגיית הסאונד של מותג האודיו Beats במכשיר. הסמארטפון הזה מגיע עם אוזניות מדגם urbeats המציעות סאונד מוצלח מאוד עם דגש על קצת יותר מדי באסים. למכשיר יש גם הגדרות מיוחדות לסאונד שתוכננו לאוזניות של Beats. נגן המוזיקה של הסמארטפון גם עושה עבודה טובה, כאשר הוא יודע למשוך לבד את תמונות האלבומים ולהציג אותם בעמוד ההמתנה.

ממשק: ה-XL פועל על מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 2.3.5, כאשר עליה מותקן ממשק ה-Sense המצוין של HTC בגרסה 3.5. בחברה הטייוואנית חשבו על הרבה דברים, שיהפכו את השימוש בסמארטפון הזה ליותר פשוט. למשל, עמוד הנעילה של הטלפון כולל תצוגת מזג האוויר של המיקום הנוכחי בו נמצאים ויש אפשרות לגשת באופן מיידי ליישומים שונים במכשיר, כמו: חייגן, הודעות, מיילים ומצלמה. בנוסף, יש חיווי על כמות השיחות שלא נענו ועל הודעות SMS.

HTC שילבו במכשיר ממשק מיילים שלהם, שמאפשר גישה נוחה למייל של יאהו, הוטמייל או שירותים אחרים. אם משתמשים במייל של ג'ימייל, היישום של גוגל עדיף לטעמנו. מעבר לזה, יש חיבור נוח לפייסבוק ישירות מכרטיסיות אנשי הקשר, וגם ווידג'טים (מיני יישומים) על עמודי הבית. הטלפון גם יודע להחליש את עוצמת הצלצול, כאשר מחזיקים אותו ביד והוא יודע גם להפעיל את הרמקול באופן אוטומטי בזמן שיחה, כאשר מניחים אותו הפוך על השולחן.

מצלמה: מצלמת הסטילס מגיעה עם חיישן של 8 מגה פיקסל עם מיקוד אוטומטי באיכות מוצלחת באור יום ואפילו טובה בלילה (בזכות תאורת פלאש כפולה).

חומרה: המכשיר מגיע עם מעבד במהירות של 1.5 ג'יגה הרץ, שמספק מהירות תגובה טובה מאוד. יש גם 16 ג'יגה זיכרון פנימי, ללא יכולת הרחבה באמצעות כרטיס. המשקל של המכשיר לא קל - 162.5 גרם.

בשורה התחתונה: ה-XL הוא אחד הסמארטפונים הטובים בשוק נכון לנקודת הזמן הנוכחית, בזכות ממשק ידידותי ומסך גדול ואיכותי.

מחיר: 4,180 שקל באתר סלקום (או 116 שקל ב-36 תשלומים), 4,680 שקל בפלאפון (או 130 שקל ב-36 תשלומים).

ציון: 9.5.