תערוכת ברצלונה: סמסונג משיקה טאבלט עם עט מגע

דגם הדגל של סמסונג לשנה הקרובה בתחום הטאבלטים הוא הגלקסי Note שיגיע עם מסך מגע בגודל 10.1 אינץ' ויכלול גם עט מגע, שיאפשר לצייר ולכתוב עליו בחופשיות

תערוכת הסלולר - MWC תפתח מחר בבוקר בברצלונה, אבל כבר היום (א'), מבקרים שהגיעו לעיר, יכלו לקבל הצצות ראשונות להכרזות משלטי החוצות שנתלו באזורים שונים ברחובות. דגם הדגל של סמסונג לשנה הקרובה בתחום הטאבלטים הוא הגלקסי Note שיגיע עם מסך מגע בגודל 10.1 אינץ' ויכלול גם עט מגע, שיאפשר לצייר ולכתוב עליו בחופשיות. מדובר בגרסת הטאבלט של הסמארטפון - גלקסי Note, שרק הושק בארץ לפני מספר ימים ברשת אורנג'.

מלבד טאבלט ה-Note, סמסונג הכריזה על שני טאבלטים נוספים מסדרת הגלקסי טאב 2. דגם אחד יגיע עם מסך מגע בגודל 7 אינץ' והשני יכלול מסך בגודל 10.1 אינץ'. שני הדגמים יגיעו בגרסה הכוללת אינטרנט אלחוטי וגם דגם הכולל מודם סלולרי פנימי. יהיה להם מעבד פנימי כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ, מצלמה אחורית עם חיישן 3 מגה פיקסל, כולל מצלמה קדמית, כאשר המכשירים יפעלו על מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0 (אייס קרים סנדוויץ') מבית גוגל.

מלבד טאבלטים, סמסונג הכריזה גם על דגם גלקסי Beam. המכשיר הזה כולל ניסיון להכניס מקרן פנימי לסמארטפון, המסוגל להציג סרטים על הקיר עם תמונה בגודל 50 אינץ'. לסמסונג כבר היה ניסיון בעבר בתחום הזה, שלא הצליח ועכשיו היא מנסה לבדוק אם הציבור כבר בשל למוצר מהסוג הזה, שיכלול גם מעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ, מסך בגודל 4 אינץ' ומצלמה עם חיישן של 5 מגה פיקסל. מערכת ההפעלה כאן היא אנדרואיד 2.3 (ג'ינג'יירבירד).

סמסונג, בדומה ל-LG ומוטורולה, לא תקיים מסיבת עיתונאים בתערוכה השנה והיא תסתפק בהצגת המוצרים בביתן שלה.

הכותב הוא אורח חברת סאני נציגת סמסונג מובייל בתערוכה.