הבלוג "חורים ברשת" הצטרף למדידת הרייטינג באינטרנט

זאת לאחר שוועדת המדרוג באינטרנט הגמישה את תנאי ההצטרפות לאתרים קטנים

ועדת המדרוג למדידת הרייטינג באינטרנט, בניהולו של שגיא סטוניס, הודיעה היום (ב') כי אתר "חורים ברשת", העוסק בתחום הדיגיטל והמדיה החברתית, הצטרף לוועדה ויהווה חלק מהמדידה השוטפת של הרגלי הגלישה בישראל.

הצטרפותו של "חורים ברשת" באה בעקבות החלטה של ועדת המדרוג, לפיה אתרים וגופים שמספר הגולשים שלהם לא עולה על 10,000 גולשים בפועל (Real Users) יוכלו להצטרף למדידה וישלמו על החברות בוועדה בהתאם לגודלם. זאת בניגוד למנגנון הקודם, לפיו היה עליהם לשלם סכומים גבוהים שלא היו כדאיים כלכלית עבורם.

מנכ"ל הוועדה, שגיא סטוניס, ציין כי "אני בטוח שאתר 'חורים ברשת' הוא האתר הראשון מבין רבים אחרים שיצטרפו למדידה תחת הוועדה. אני מאמין שהכלים שהוועדה מספקת יועילו ויקדמו את האתר רבות.

"אישור הנוהל החדש נועד להקל על גופים קטנים להצטרף למדידה, וזאת מתוך רצון מקצועי של הוועדה לשקף תמונה רחבה ומלאה על האינטרנט הישראלי. אנו נמשיך לפעול להכנסת גופים נוספים, אתרים נישתיים ומגזריים וכל גוף אחר שיהיה מעוניין".

דורון גז, מנהל הפיתוח העסקי של חברת חורימבה מדיה, בעלת האתר, הוסיף כי "התרשמנו כי המדידה באמצעות ועדת המדרוג היא הדרך הנכונה עבור אתר עצמאי בולט בתחומו כמו 'חורים ברשת' להיחשף למפרסמים חדשים וייתן רוח גבית לפעילות העסקית של האתר שנמצאת בתנופה משמעותית בחודשים האחרונים".