לנובו תשקיע עשרות מיליוני דולרים בקרן ורטקס

ההשקעה משקפת את הרצון של לנובו לחזק את נוכחותה בישראל באמצעות השקעות עקיפות בחברות ישראליות בתחומי הסלולר, התקשורת, התשתיות הארגוניות והסביבה

ענקית המחשבים לנובו תשקיע עשרות מיליוני דולרים בקרן הרביעית של Vertex (ורטקס) הישראלית - כך הודיעה היום החברה הסינית. ההשקעה משקפת את הרצון של לנובו לחזק את נוכחותה בישראל באמצעות השקעות עקיפות שתעשה הקרן בחברות ישראליות בתחומי הסלולר, התקשורת, התשתיות הארגוניות והסביבה. קרן ההון סיכון ורטקס מנהלת כ-600 מיליון דולר ובפורטפוליו שלה נמצאות חברות כמו waze, solaredge, aternity ואחרות.

לדברי סמנכ"ל הטכנולוגיות וסגן נשיא בכיר בלנובו, ג'ורג' הי, "מטרת ההשקעה ב-Vertex היא לחזק את נוכחות לנובו בישראל בתחום המחקר והפיתוח. אנחנו מאמינים מאוד בפוטנציאל הרב הטמון בשילוב החדשנות הטכנולוגית והיזמות של חברות ישראליות עם הנוכחות הבינלאומית הרחבה של לנובו".

אהוד לוי, שותף מנהל בקרן ההון סיכון Vertex, הוסיף כי "קיימת סינרגיה חזקה בין מיקוד ההשקעות שלנו לבין מטרותיה העסקיות של לנובו. שיתוף הפעולה האסטרטגי בין שתי החברות יתרום משמעותית לפעילות העסקית של חברות הפורטפוליו שלנו ובמקביל חזק את תעשיית ההיי-טק המקומית".