השיחה: אלכס ויזניצ'ר מציג את הדור הבא

מי הגיעו לברית של הנכד של יו"ר מקורות? ■ מה שאלו הצעירים והמבטיחים של מוסף G את נגיד בנק ישראל? ■ וגם: עוזי ברעם וציפי לבני חולקים זיכרונות

בעוד מקורות המים של ישראל מתמלאים בקצב מעודד, חגג ביום שישי האחרון אלכס ויזניצ'ר, יו"ר חברת מקורות, יחד עם בני משפחתו את הולדת נכדו מיכאל ויזניצ'ר. האירוע נערך באולם האירועים אווניו שבקריית שדה התעופה. הנכד מיכאל הצטרף למשפחה לפני כ-3 חודשים והוא בנם של ענת ודן ויזניצ'ר שנישאו באותו המקום ממש, לפני כשנתיים. כ-500 אורחים הגיעו במזג אוויר חורפי במיוחד כדי לעשות כבוד לסבא הגאה ובהם: השרים משה כחלון, ישראל כץ, עוזי לנדאו וגדעון סער שנכח באירוע שעה שמתחת לביתו הפגינו מורים עובדי קבלן, ח"כ שאול מופז, משה קראדי, מיכאל צ'רנוי, ירון מילר, ג'קי מצא, יפתח רון טל, משה קפלינסקי, זאב קרן ורבים אחרים.

איזקסון וקוטלר קופאים

מאות מוזמנים של אירית איזקסון, יו"ר ישראכרט, ודב קוטלר, מנכ"ל ישראכרט, לא נבהלו ממזג האוויר הסוער והגיעו אמש (מוצ"ש) לירושלים הגשומה, כדי להשתתף באירוע הפתיחה הרשמי והחגיגי של "עיר הקרח". מדובר בפסטיבל פסלי קרח בינלאומי שהגיע לראשונה לישראל ומתארח במתחם הרכבת בבירה. חברת ישראכרט פרשה את חסותה על העיר הקפואה. "עיר הקרח" היא מתחם עצום שהטמפרטורה השוררת בו היא מינוס 10 מעלות והוא מכיל עשרות פסלי קרח עצומים בגודלם המזכירים אתרים בירושלים, ספרי ילדים ועוד.

ניר שטרן, אירית איזקסון, דב קוטלר, אירוע הפתיחה הרשמי של
 ניר שטרן, אירית איזקסון, דב קוטלר, אירוע הפתיחה הרשמי של

ניר שטרן, אירית איזקסון ודב קוטלר

נוסף לאנשי ישראכרט הגיעו לערב הפתיחה יוזמי הפסטיבל: ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ומנכ"ל חברת "אריאל" ציון תורג'מן. נצפו מטיילים בין פסלי הקרח המרשימים: רמי ועדינה לוי, ניר שטרן מנכ"ל סלקום, שאול גלברד מנכ"ל בנק יהב, ז'ק בר, אבי שומר, יוסי לובטון, סולי סקאל, יונה פוגל, ח"כ לאה נס ובעלה עו"ד שלמה נס ועוד.

הצעירים והמבטיחים לא עושים הנחות לנגיד

בחמישי לפנות ערב הושק והופץ הגיליון השנתי של מוסף G מבית "גלובס", שמסמן את 40 הצעירים המבטיחים בישראל עד גיל 40. אירוע ההשקה התקיים במלון העסקים קראון פלאזה סיטי סנטר שבתל-אביב. רבים מנבחרי הגיליון לבשו את מיטב מחלצותיהם והגיעו למלון למינגלינג עם המשתתפים האחרים, ולמפגש עם עורך "גלובס" חגי גולן ואורח הכבוד של האירוע - נגיד בנק ישראל, פרופ' סטנלי פישר. הנגיד גילה בקיאות ברזומה של רבים מהמשתתפים ונאות להשתתף בפאנל פתוח בו הועלו שאלות כמו האם יוקר המחייה בארץ מדומה או אמיתי (שהעלה כפיר אברהם, מנכ"ל רקיט בנקיזר) או שאלות על החינוך הטכנולוגי הלקוי בארץ, שהעלתה מעצבת האופנה העולה תמר פרימק. במהלך הערב נוצרו קשרי עבודה חדשים, וכרטיסי ביקור החליפו ידיים.

ערב השקת גיליון 40 הצעירים המבטיחים בחסות גלובס בהשתתפות סטנלי פישר וחגי גולן / צילום: עינת לברון
 ערב השקת גיליון 40 הצעירים המבטיחים בחסות גלובס בהשתתפות סטנלי פישר וחגי גולן / צילום: עינת לברון

המשתתפים עם נגיד בנק ישראל

המשתתפים עצמם, נבחרי הפרויקט, נראו כשהם יוצאים מן האירוע בעיניים בורקות, שמחים על המעמד, על מה שכבר השיגו בחיים ועל מה שעוד מצפה להם. בין המגיעים: אורי אבל מנכ"ל קניון רמת-אביב, אורי אלון שמכר שתי חברות לגוגל ולטוויטר, איש חיי הלילה נדב שצר, עינת ינאי מנהלת השיווק של אל-על, פרח לרנר יועצת ראש הממשלה, ליאור שטרסברג מנכ"ל חברת המשקם, ד"ר רן בליצר משירותי בריאות כללית, גיא לרר האיש שמאחורי תוכנית הטלוויזיה "הצינור", אורי וטרמן מ-012 סמייל, מיכל רביב סמנכ"לית השיווק מ-AIG, בימאי התיאטרון מאור זגורי ועוד.

לנדאו וברעם נזכרים

אמש נערך בתיאטרון הקאמרי בתל-אביב ערב משותף למכון הישראלי לדמוקרטיה ולתיאטרון הקאמרי, תחת הכותרת "בנים בראי אבותיהם". המנחה, נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה, ד"ר אריק כרמון, אירח את ציפי לבני, עוזי לנדאו, יצחק (בוז'י) הרצוג, עוזי ברעם ועמרי ניצן.

יצחק בוז'י הרצוג, עוזי ברעם, ציפי לבני, ערב
 יצחק בוז'י הרצוג, עוזי ברעם, ציפי לבני, ערב

הרצוג, ברעם ולבני

לכל המשתתפים הוצגה השאלה "מה היו אומרים אבותיהם לנוכח המציאות בישראל של 2012?" לנדאו בנו של חיים לנדאו ז"ל, סיפר שכילד הוא חטף מכות מאוריאל פרוקצ'יה, בגלל שורשיו הבית"ריים וברעם, בנו של משה ברעם ז"ל, העיר בתגובה כי גם הוא חטף מכות אבל מאוהדי בית"ר. לבני, בתו של איתן לבני ז"ל סיפרה על תחושת הניכור שחשה בשל היותה חניכת בית"ר אבל "זה היה כלום בהשוואה לבן של מאיר וילנר (ראש המפלגה הקומוניסטית) שלמד בכיתה שלי", אמרה.

מתקדמים לעסקים

מנהלת קידום העסקים של עיריית תל-אביב-יפו הושקה בחמישי בערב באירוע מינגלינג שנערך בבניין העירייה. מנהלת קידום העסקים הוקמה במטרה לקדם ולהדק את הקשר בין העירייה למגזר העסקי בעיר ברמה האסטרטגית, לעודד את הפעילות הכלכלית בתל-אביב-יפו ולחזק את מיצובה של העיר כמרכז כלכלי לאומי ובינלאומי. את המעמד כיבדו בנוכחותם: ראש עיריית תל-אביב-יפו רון חולדאי, המשנה לראש העירייה וממונה על תחום פיתוח עסקים ארנון גלעדי, נשיא לה"ב, ארגון העצמאים, עו"ד יהודה טלמון, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה בישראל יהודה אלחדיף, אליאב בליזובסקי מנהל קשרים בינלאומיים, אייל שביט מנהל קידום עסקים, לילך אשר טופילסקי, ניר למפרט ועוד.

מצייצים

אילן שילוח: 90% מהפרסום בטלוויזיה הוא מבצעים. השיווק בישראל צועד אחרונה בצעדי ענק. שכחו פה מה זה לבנות מותגים, לפתחת ולהשקיע בהם לאורך זמן