קופון: מנוי ל"מעריב" ב-18 שקל - פחות ממנת שווארמה

הקופון באתר BUY2 מגלם הנחה של 89% על המחיר הרגיל (158 שקל לחודש)

כחלק מהמאמצים השיווקיים של העיתון "מעריב", מציע העיתון קופון לא שגרתי: מנוי ב-18 שקל לחודש בלבד. הקופון מפורסם באתר BUY2 ומגלם הנחה של 89% על מחיר המנוי הרגיל (158 שקל לחודש). המנוי מוצע לחודש אחד בלבד.

כמו בכל קופון באתר, מובא סיפור אישי לכאורה במטרה לקדם את הקנייה. במקרה של "מעריב" מובא הסיפור הבא: "מאז שהחלטנו לשנות את שגרת הבוקר, כל החיים נראים אחרת: אנחנו קמים קצת קודם, שותים קפה בכיף, סועדים בנחת את ארוחת הבוקר, וגולת הכותרת - מתעדכנים בכל החדשות הטריות והכותרות הבוערות של היום עם 'מעריב'!

"בזכות הנבחרת המובילה של הכותבים ושלל המוספים - החדשות מהארץ ומהעולם, מוספי העסקים, הספורט, האופנה והתרבות - אנחנו תמיד עם היד על הדופק. מעתה, כל השפע הזה יחכה גם לכם בפתח הבית מדי בוקר, במשך חודש שלם, במחיר לא ייאמן של 18 שקל בלבד, במקום 158 שקל, כולל מהדורת הספיישל המורחבת של סוף השבוע".

מאז נרכש על-ידי דיסקונט השקעות של נוחי דנקנר, עבר "מעריב" מתיחת פנים שכללה שינויים בעיצוב דפי העיתון וגיוס כתבים ועורכים בעלי ניסיון ממערכות אחרות.

במצגת למשקיעים שפרסמה דסק"ש לבורסה בשלהי 2011 נכתב כי שנת 2012 תהיה שנה של עיצוב מחדש של העיתון "מעריב" כעיתון "מוביל" בישראל.