יוסי בובליל: "'האח הגדול' חילק לי כדורים; מאז אני לא בסדר"

בובליל בראיון לגבי גזית: "היו שולחים לי כדור עם אחד הדיירים, לא ידעתי מה זה אפילו כי אני לא קורא לועזית, ולא שאלתי גם כי רציתי רק להירגע. אחרי שהייתי לוקח כדור הייתי מתעשת, וכל המחשבות הרעות היו נעלמות. עד הפעם הבאה"

"אני מתחפש הפורים לכדור פסיכיאטרי" - כך נפתח הבוקר (ה') ראיון שערך גבי גזית עם יוסי בובליל, אחד מכוכבי העונה הראשונה של "האח הגדול", ברדיו 103FM.

חדשות אחרונות בנושא הכדורים ב"האח הגדול":

סער שינפיין: אתבע 2.5 מיליון שקל מד"ר רבינוביץ'

5 דיירים נוספים ב"אח הגדול": "קיבלנו כדורים פסיכיאטריים"

פסיכיאטרית "האח הגדול": השנה המתמודדים לא נזקקו לטיפול

"ידיעות אחרונות" יפרסם בסוף השבוע הקרוב כתבה גדולה על מה שהתרחש בעונה השנייה של "האח הגדול", תחת השגחתו של הפסיכיאטר האמון על שלום הדיירים, ד"ר אילן רבינוביץ'.

על-פי הכתבה, אליה התראיין המתמודד עו"ד סער שינפיין, לפחות חמישה מתמודדים קיבלו באופן תכוף כדורים פסיכיאטריים מרבינוביץ', ולטענתם הדבר השפיע על התנהלותם בתוכנית.

בובליל סיפר בראיון: "מאז שיצאתי מ'האח הגדול', אשתי אומרת שאני לא בסדר, היא אפילו לקחה אותי לפסיכולוג, כי אני כל הזמן רוצה לשבת לבד בבית וגם בבתי-קפה. אני מספר לה סיפורים שאני מחפש עבודה, ואני לא מחפש עבודה.

"עם הידיעה על סער שינפיין, התחלתי לקשר דברים שקרו לי בבית. הייתי שם בלחצים, נכנסתי לחדר של 'האח הגדול' וסיפרתי מה שמפריע לי. ואז היו נותנים לי כדור, שולחים כדור דרך אחד הדיירים, לא ידעתי אפילו מה אני לוקח, חשבתי שזה נגד כאב ראש, אבל זה לא נראה ככה, אלה היו כדורים לבנים וגם ירוקים. אחרי שהייתי לוקח הייתי מתעשת, וכל המחשבות הרעות היו נעלמות - עד הפעם הבאה.

"היו הרבה פעמים ששאלתי את עצמי מה זה הכדורים האלה, אבל רציתי להירגע ולא היה אכפת לי, מה גם שאני לא קורא לועזית".