מחיר השביתה: 206 שחקני NBA החמיצו משחקים בגלל פציעות

מדובר על 45% משחקני הליגה; בסך הכל נרשמו 1,650 היעדרויות של שחקנים העונה ממשחקים ב-NBA בשל סיבות רפואיות

עד כמה יקר המחיר שמשלמים שחקני ה-NBA על העונה המקוצרת, אפשר לראות מנתוני הפציעות של השחקנים העונה. בתום חודשיים בלבד מפתיחת העונה, לא פחות מ-206 שחקנים (כ-45% מכלל השחקנים בליגה) החמיצו משחקים בשל פציעות. בסך הכל נרשמו 1,650 היעדרויות של שחקנים העונה ממשחקים ב-NBA בשל סיבות רפואיות. הנתונים נכונים למשחקים שהתקיימו עד 29 בפברואר.

מי שמובילה את הרשימה היא ניו ג'רזי נטס, עם 11 שחקנים שנעדרו עקב פציעות. בסך הכל החסירו שחקנים של הנטס ביחד 123 משחקים. שנייה ברשימה היא ניו אורלינס הורנטס, עם 9 שחקנים שהחמיצו משחקים מסיבות רפואיות (98 משחקים בסה"כ), ואחריה מינסוטה טימברוולבס (9 שחקנים, 97 משחקים בסה"כ).

פיניקס סאנס היא הקבוצה שעד כה הצליחה לשמור על הסגל הבריא ביותר - רק 3 שחקנים נעדרו בשל פציעות, ובסה"כ החמיצו 4 משחקים. שיקגו בולס, שנהנית מהמאזן הטוב ביותר עד כה העונה (8-33) עושה את זה למרות 7 שחקנים שנעדרו בשל פציעות במהלך העונה והחמיצו 57 משחקים.

כזכור, בשל הסכסוך בין בעלי הקבוצות לארגון השחקנים, נפתחה עונת ה-NBA ב-25 בדצמבר, כמעט חודשיים אחרי המועד המתוכנן. נכון לעכשיו עומד קצב המשחקים של הקבוצות על משחק בכל 1.65 ימים, או במילים אחרות - משחק בכל 39 שעות בממוצע.