החברה פשטה רגל? הבכירים יקבלו בונוסים על ביצועיהם

3 בכירים בחברת ההשקעות MF Global, שנמצאת בהליך פירוק לאחר שהודיעה על פשיטת רגל, יקבל בונוסים ■ החברה המפרקת: "עלות הבונוסים נמוכה מעלות החלפתם"

חברת ההשקעות MF Global הכריזה לפני מספר חודשים על פשיטת רגל לאחר סדרת השקעות כושלת מצידה, אבל כנראה זה לא ימנע משלושה בכירים בחברה מלקבל בונוסים על העבודה שלהם בחברה.

חברת Fresh Group International Solutions שמונתה כמפרקת של חברת ההשקעות תמליץ על מתן הבונוסים לשלושה בכירים בחברת ההשקעות שנשארו נאמנים לה גם לאחר ההודעה על פשיטת הרגל. שלושת הבכירים שיקבלו את הבונוסים הם נשיא החברה ברדלי אבלאו, מנהל הכספים של החברה הנרי סטינקאמפ והיועצת הכללית לורי פירבר.

קבלת הבונוסים כפוף לאישור של בית המשפט בארצות הברית שעוקב אחרי תהליך הפירוק של החברה, מה שאומר שייתכן והמהלך לא יצא לפועל בסופו של דבר. בחברת פריש גרופ ייטענו שעלות הבונוסים שיקבלו תהיה נמוכה מהעלות של גיוס אנשים חדשים לתפקידים האלה.

"הדרך היעילה ביותר להמשך הליך הפירוק הינה להשתמש בעובדים הנוכחיים של החברה", כתב אחד מעורכי הדין של החברה המפרקת. "ברגע שנגיע להסכם בנוגע לגובה הבונוסים, נגיש בקשה לבית המשפט ואז תינתן אפשרות לכל הצדדים המעורבים להציג את טיעוניהם בנושא לפני קיום השימוע לאישור המהלך".

שלושת הבכירים הללו מהווים חלק מקבוצה של 20 אנשים שנשארו בחברה על מנת לעזור באיתור נכסים השייכים לחברה לטובת הלווים של החברה שכוללים בין היתר את הבנק ג'י.פי מורגן ומספר משרדי עורכי דין גדולים.